Řízení IT

ITSM | Délka 2 dny | 7 termínů
Kurz IT Service Managementu je zaměřen na profesionální správu IT služeb v organizacích a podnikovém prostředí. Tento kurz poskytuje účastníkům komplexní povědomí a dovednosti potřebné k efektivnímu řízení a optimalizaci IT služeb, [...]
ITSTRA | Délka 2 dny | Žádné vypsané termíny
Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces přípravy IT strategie, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V případě, že není k dispozici obchodní strategie, na kterou by měla být [...]
CEP | Délka 1 den | 6 termínů
Change Management, neboli Řízení Změn, je nedílnou součástí řízení informačních technologií (IT) a projektového řízení ve všech oblastech. Změna je nezbytná pro zlepšování a přizpůsobování se novým požadavkům, zejména v IT, kde je [...]
RITDO | Délka 2 dny | Žádné vypsané termíny
Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces řízení IT dodavatelů, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V rámci kurzu se podíváme na celý „životní cyklus” zakázky od počátečního [...]
ITPROVS | Délka 2 dny | 6 termínů
Kurz IT projekty ve veřejné správě představuje komplexní přehled o tom, jak se plánují, řídí a realizují IT projekty ve státních institucích a samosprávách. Cílem kurzu je naučit účastníky efektivně řídit tyto projekty, zavádět nové [...]
MIM | Délka 1 den | 2 termíny
Major Incident Management je kritický rámec, který umožňuje organizacím rychle a efektivně reagovat na incidenty, jež ohrožují klíčové obchodní procesy. Tyto incidenty mají potenciál způsobit významné finanční ztráty a narušit chod [...]
ISO20000 | Délka 2 dny | 7 termínů
ISO (International Organization for Standardization) na sebe převzalo úlohu přenášet nejlepší praktiky mnoha společnostmi a časem ověřenými způsoby řízení z různých oblastí do praxe. Zní to složitě? Pravdou je, že bez ISO bychom [...]
Q4IT_DCMMMC | Délka 1 den | 2 termíny
Inovace řízení IT začíná jinou logikou řízení IT. Je to změna fungování IT z poskytovatele služeb internímu zákazníkovi na strategickou roli, kde IT funguje obdobně jako nervový systém organizmu, kdy IT poskytuje své organizaci [...]
Q4IT_DCMMP | Délka 2 dny | 4 termíny
Model DCMM je nová generace řízení IT pro 21. století. Kurz je určen všem IT profesionálům, kteří budou DCMM model využívat ke každodenním aktivitám v IT, od inovací přes řešení nečekaných situací. Model DCMM je navržen pro interní [...]
Q4IT_DCMMM | Délka 2 dny | 4 termíny
Kolaborativní model řízení IT podporující digitální transformaci a inovaci řízení IT. Kurz je určen manažerským pozicím v IT, je zaměřen na podporu projektů digitální transformace a využití prvků umělé inteligence pro modernizaci [...]
Q4IT_DCMME | Délka 5 dní | 2 termíny
DCMM je nový, kolaborativní model řízení IT pro digitální transformaci a inovaci řízení IT, pokrývá kurzy DCMM Masterclass, Professional a Manager. Kurz je určen manažerským pozicím v IT, je zaměřen na podporu projektů digitální [...]
Q4IT_MII | Délka 1 den | Žádné vypsané termíny
Jaká je role IT v inovacích? Pasivní reakce na požadavky z byznysu? Nebo je IT aktivní složkou inovačního systému v moderní organizaci? Tento kurz přináší nový pohled na pozici IT ve všech typech organizací z pohledu inovací a [...]
Q4IT_DITS | Délka 1 den | Žádné vypsané termíny
Tradiční přístup k tvorbě IT strategie, kdy se mapují na požadavky „interních zákazníků“ již nefungují z prostého důvodu, svět kolem nás je mnohem komplexnější a propojenější, IT tedy nemůže fungovat jako pasivní naplňovatel [...]
Q4IT_DFCIO | Délka 1 den | Žádné vypsané termíny
Kurz o digitální transformaci pro všechny typy organizací.
Q4IT_ITFP | Délka 1 den | Žádné vypsané termíny
Široce používané metody řízení jsou vytvořeny na základu industriálních metodik a řízení výroby. Tento kurz přináší inovaci teoretických fundamentů IT managementu pro znalostní éru.
Q4IT_ITPR | Délka 1 den | 2 termíny
Reporting práce IT je v mnoha IT odděleních zaměřen reaktivně na vykazování počtu zpracovaných požadavků, změn a incidentů. Tak jak se role IT mění směrem k větší proaktivitě, inovacím a komplexním problémům, IT metriky vyžadují [...]

Top kurzy

GOC26

Délka 2 dny

PRINCE2F7

Délka 3 dny

ITIL4FPT

Délka 3 dny

JSPRINGBOOT1

Délka 5 dní

CTSEC

Délka 5 dní