Kurz IT projekty ve veřejné správě představuje komplexní přehled o tom, jak se plánují, řídí a realizují IT projekty ve státních institucích a samosprávách. Cílem kurzu je naučit účastníky efektivně řídit tyto projekty, zavádět nové [...]
  • ITPROVS
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 8 termínů
  • ČR (11 900 Kč)

    SR (470 €)

  • Začátečník

Kurz IT projekty ve veřejné správě představuje komplexní přehled o tom, jak se plánují, řídí a realizují IT projekty ve státních institucích a samosprávách. Cílem kurzu je naučit účastníky efektivně řídit tyto projekty, zavádět nové technologie a zlepšovat jejich fungování ve veřejném sektoru.

»

Kurz je určen pro odborníky v oblasti IT, projektového řízení, ale i pro zástupce veřejného sektoru, kteří se podílejí na přípravě a realizaci IT projektů. Po absolvování kurzu budou účastníci připraveni na certifikace v oblasti IT Service Managementu, což jim otevře dveře k lepším pracovním příležitostem a možnostem profesního rozvoje v IT oblasti.

Na kurzu se naučíte, jak poznat a řešit specifické potřeby veřejné správy v oblasti IT. Získáte přehled o zákonech a pravidlech, které ovlivňují IT projekty, a osvojíte si dovednosti pro efektivní spolupráci a komunikaci s různými partnery. Kurz vás provede nejen výběrem a zaváděním technologií, ale také klíčovými kroky projektového řízení, hodnocením rizik a kontrolou kvality. Důraz je kladen na specifika veřejných zakázek, transparentnost a efektivitu při správě IT projektů. Účastníci se také seznámí s konkrétními příklady úspěšných implementací IT projektů ve veřejné správě, a to jak na úrovni místní správy, tak na státní úrovni.

Prezentace probírané látky.

1. IT Service Lifecycle: Stadia životního cyklu IT služeb, včetně strategie, návrhu, přechodu, provozu a zlepšování.
2. Enterprise Architektura (TOGAF, ARCHIMATE)
3. ITIL V4 Framework: Detailní pohled na klíčové koncepty a procesy ITSM, jako je Incident Management, Problem Management, Change Management a další.
4. DevOps Framework: Jak používat DevOps k dosažení efektivního řízení IT procesů a zabezpečení.
5. Service Level Management: Jak spravovat služební úrovně, SLA (Service Level Agreement) a SLR (Service Level Requirement).
6. Governance a Compliance: Zásady správy a souladu v ITSM.
7. Kybernetická bezpečnost
8. Dotační management
9. Veřejné zakázky
10. Technologie a nástroje: Přehled nástrojů a technologií, které podporují IT Service Management.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Školení na míru

Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.