Kurz IT Service Managementu je zaměřen na profesionální správu IT služeb v organizacích a podnikovém prostředí. Tento kurz poskytuje účastníkům komplexní povědomí a dovednosti potřebné k efektivnímu řízení a optimalizaci IT služeb, aby [...]
  • ITSM
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 8 termínů
  • ČR (16 000 Kč)

    SR (640 €)

  • Začátečník

Kurz IT Service Managementu je zaměřen na profesionální správu IT služeb v organizacích a podnikovém prostředí. Tento kurz poskytuje účastníkům komplexní povědomí a dovednosti potřebné k efektivnímu řízení a optimalizaci IT služeb, aby organizace mohla dosáhnout svých obchodních cílů a zároveň zajistit vysokou úroveň spokojenosti zákazníků.

»

Kurz IT Service Managementu je určen pro IT manažery, IT profesionály, ale i pro ty, kteří mají zájem o zlepšení řízení IT služeb ve své organizaci. Účastníci získají praktické dovednosti a znalosti, které jim pomohou implementovat a udržovat efektivní ITSM procesy a zvýšit hodnotu IT pro organizaci.

Během kurzu budou účastníci seznámeni s klíčovými koncepty a frameworky IT Service Managementu, včetně ITIL (Information Technology Infrastructure Library), DevOps  (DevelopmentOperations) SCRUM a dalšími. Po absolvování kurzu budou účastníci připraveni na certifikace v oblasti IT Service Managementu, což jim otevře dveře k lepším pracovním příležitostem a možnostem profesního rozvoje v IT oblasti.

1. Základy IT Service Managementu: Úvod do ITSM, jeho historie a význam pro organizaci.
2. IT Service Lifecycle: Stadia životního cyklu IT služeb, včetně strategie, návrhu, přechodu, provozu a zlepšování.
3. ITIL Framework: Detailní pohled na klíčové koncepty a procesy ITIL, jako je Incident Management, Problem Management, Change Management a další.
4. DevOps Framework: Jak používat DevOps k dosažení efektivního řízení IT procesů a zabezpečení.
5. Service Level Management: Jak spravovat služební úrovně, SLA (Service Level Agreement) a SLR (Service Level Requirement).
6. Governance a Compliance: Zásady správy a souladu v ITSM.
7. Technologie a nástroje: Přehled nástrojů a technologií, které podporují IT Service Management.Text2

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Školení na míru

Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.