Major Incident Management je kritický rámec, který umožňuje organizacím rychle a efektivně reagovat na incidenty, jež ohrožují klíčové obchodní procesy. Tyto incidenty mají potenciál způsobit významné finanční ztráty a narušit chod organizace. [...]
  • MIM
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 2 termíny
  • ČR (9 900 Kč)

    SR (400 €)

  • Začátečník

Major Incident Management je kritický rámec, který umožňuje organizacím rychle a efektivně reagovat na incidenty, jež ohrožují klíčové obchodní procesy. Tyto incidenty mají potenciál způsobit významné finanční ztráty a narušit chod organizace. Vzhledem k jejich závažnosti je klíčové, aby byly řešeny okamžitě a s maximální prioritou. Tento kurz poskytuje účastníkům detailní přehled o nejlepších praktikách v oblasti řízení major incidentů (MIM) a nabízí praktické nástroje pro efektivní implementaci, řízení a zlepšování MIM procesů v organizaci.

»

Tento kurz je určen pro IT profesionály, manažery služeb, vedoucí týmů a všechny, kteří jsou zodpovědní za řízení a řešení kritických incidentů v organizaci. Je také vhodný pro jednotlivce, kteří chtějí rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti řízení incidentů na úrovni, která má přímý dopad na business.

  • Poskytnout ucelený přehled o roli Major Incident Managementu v rámci ITIL procesů
  • Naučit účastníky, jak správně navrhnout a implementovat MIM proces v jejich organizaci
  • Zajistit, aby účastníci chápali, jak MIM spolupracuje s ostatními ITSM procesy
  • Zlepšit dovednosti účastníků při řešení kritických incidentů a jejich efektivním řízení
  • Prozkoumat způsoby, jak kontinuálně zlepšovat MIM procesy a zvyšovat jejich efektivitu

Účastníci by měli mít základní znalosti IT procesů a zkušenosti s řízením incidentů. Doporučené jsou také předchozí zkušenosti s prací v IT prostředí a znalost základních ITSM nástrojů.

Úvod do Major Incident Managementu
  • Význam MIM v organizaci
  • Vztah mezi MIM a dalšími ITIL procesy
Návrh a implementace MIM procesu
  • Klíčové komponenty efektivního MIM procesu
  • Nastavení jasných rolí a zodpovědností v rámci MIM
  • Integrace MIM do širšího ITSM rámce
Podpůrné systémy a nástroje
  • Přehled nástrojů podporujících MIM proces
  • Jak vybrat a správně používat podpůrné technologie
Operativní řízení a správa MIM
  • Tři hlavní oblasti operativního řízení MIM
  • Postupy pro rychlou a efektivní reakci na major incidenty
  • Komunikace a koordinace během incidentů
Měření efektivity a kvality MIM procesu
  • Metodiky pro hodnocení úspěšnosti MIM
  • Klíčové ukazatele výkonu (KPIs) pro MIM
Kontinuální zlepšování MIM procesů
  • Přístupy ke zlepšování efektivity a kvality MIM
  • Implementace zpětné vazby a výukových cyklů
Praktická cvičení
  • Simulace major incidentů
  • Řešení reálných scénářů a diskuse o nejlepších postupech
Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Školení na míru

Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.