Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces řízení IT dodavatelů, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V rámci kurzu se podíváme na celý „životní cyklus” zakázky od počátečního impulsu [...]
  • RITDO
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • ČR (15 800 Kč)

    SR (550 €)

Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na celý proces řízení IT dodavatelů, rozpracovává jednotlivé kroky a ukazuje metody a nástroje k tomu potřebné. V rámci kurzu se podíváme na celý „životní cyklus” zakázky od počátečního impulsu „něco” koupit přes tvorbu zadání, výběrové řízení, uzavření smlouvy, plnění předmětu smlouvy až po uzavření a vyfakturování zakázky. Většinu teoretických poznatků získaných v průběhu kurzu si účastníci vyzkouší na praktických příkladech a cvičeních. Kurz neřeší dodávky v režimu Zákona o veřejných zakázkách.

»

Kurz je určen všem, kteří nějakým způsobem pracují s IT dodavateli. Jedná se především o manažery odpovědné za oblast IT ve firmě, projektové manažery i procesní manažery. Může se hodit i správcům jednotlivých komerčních produktů využívaných v rámci poskytování IT služeb.

  • Jak přistupovat k interním i externím dodavatelům
  • Jak připravit zadání pro výběrové řízení a plnění zakázky
  • Aspekty komunikace a vyjednávání s dodavateli
  • Aspekty ovlivňující přípravu a uzavření smlouvy
  • Jak dohlížet na plnění smlouvy a řešit problémy
  • Jak neustále zlepšovat a „vychovávat si“ dodavatele
  • Jak uzavřít zakázku

    Požadované vstupní znalosti

  • Úvod do IT managementu - doporučeno
  • IT strategie - doporučeno
  • ITIL foundation - doporučeno
  • COBIT Foundation - doporučeno

      Studijní materiály

      Každý účastník kurzu obdrží kompletní prezentaci použitou v průběhu kurzu v českém jazyce.

      Osnova kurzu

      1) Úvod

    • 2) Definice a základní pojmy

      • Interní/externí dodavatel
      • Typy dodavatelů
      • Výběrové řízení
      • Řízení vztahů s dodavateli
      • Životní cyklus dodávky
      • Procesy a související doporučení

      3) Identifikace potřeb

      • Analýza a specifikace potřeb
      • Rozhodnutí udělat/koupit
      • Metody a nástroje

      4) Výběrové řízení

      • Zadání výběrového řízení (tradiční/agilní)
      • Identifikace dodavatelů
      • Komunikace s potenciálními dodavateli
      • Vyhodnocení nabídek

      5) Kontrakt

      • Aspekty kontraktu
      • Související kontrakty
      • Rizika
      • Vyjednávání

      6) Dodávka

      • Sledování stavu dodávky
      • Reporting
      • Řešení problémů
      • Neustálé zlepšování
      • Komunikace

      7) Ukončení dodávky

      • Převzetí dodávky
      • Vyhodnocení dodávky
      • Vyhodnocení dodavatele
      • Vyhodnocení zkušeností
      • Fakturace

      8) Shrnutí

      N/A

      Aktuální nabídka
      Školicí místo
      Jazyk kurzu

      Uvedené ceny jsou bez DPH.

      Školení na míru

      Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.