Tento kurz Vám poskytne praktický ucelený základní vhled, který je zaměřený na nástroje v procesech i dobré fungování lidí v nich. Každá organizace má jiné potřeby, proto je u jednotlivých témat kurzu vytvořen prostor na odpovědi, co v [...]
  • PROC
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 4 termíny
  • ČR (16 600 Kč)

    SR (720 €)

Tento kurz Vám poskytne praktický ucelený základní vhled, který je zaměřený na nástroje v procesech i dobré fungování lidí v nich. Každá organizace má jiné potřeby, proto je u jednotlivých témat kurzu vytvořen prostor na odpovědi, co v procesech právě vaší organizace máte nastaveno zdravě, co chybí a bude užitečné doplnit nebo co už zdržuje hladký chod věcí. Rozlišíte, co je součástí přirozeného vývoje vašeho typu a velikosti organizace a jakými změnami lze přispět k dalšímu posunu. Získáte základní vhled do sedmi oblastí přímo souvisejících s dobře fungujícími procesy v organizaci. To vám umožní vidět z nadhledu procesy a potřeby vaší organizace - co má být popsáno a jak (modelování procesů) a co je možné změnit a jakými cestami (optimalizace procesů). Umožní vám uvidět to, co je pro procesy a jejich dobré fungování ve vaší organizaci klíčové právě teď.

»
  • Vlastníci procesů
  • Manažeři
  • Vedoucí projektů
  • Specialisté v procesu

V průběhu kurzu získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Porozuměli souvislosti klíčových témat v organizaci s fungujícími procesy a věděli, jak je uvidět a propojovat v praxi
  • Pochopili kdy a v jakém nastavení jsou procesy užitečné, co je nadbytečné, předčasné, nebo co už je potřebné zavést
  • Získali přehled o základních metodách popisu (modelování) procesů a měli jasno v rozhodování, jaké metody modelování jsou vhodné v konkrétních případech
  • Získali základní přehled o metodách optimalizace procesů a jak změnou procesů v prakticky osvědčených krocích projít
  • Ujasnili si, na co se zaměřovat při zvažování změny procesů a na co nezapomenout, aby nové procesy mohly být přínosné a dlouhodobě používané

Elektronické nebo tištěné materiály.

  • Základní úvod k řízení procesů v organizaci
    • Základní používaný procesní jazyk
    • Stav procesů a vývojové stádium organizace - zdravé a přirozené nebo ke změně
  • Soulad se strategií firmy
    • Typy strategií a důvody pro ně   
    • Strategické cíle a souvislost s procesy
    • Cíle procesu
  • Modelování procesů
    • Role v procesu
    • Potřeby dokumentace - kdy a co písemně, co není potřebné
    • Pracovní instrukce
    • Procesní model 
    • Procesní mapa
    • Základní náležitosti procesní dokumentace 
  • Orientace na zákazníka
    • Zákazník procesu
    • Hlas zákazníka
  • Zlepšování procusů
    • Zásady pro postup při zlepšování procesů
    • Jak se dívat na procesy
    • Plýtvání v procesech 
    • Omezení průchodnosti procesu
    • Vyhodnocování nápadů k realizaci
    • Základní rozcestník nejčastěji používaných nástrojů zlepšování v praxi 
    • Kdy je vhodné konkrétní nástroj použít a co může přinést
  • Řízení změny
    • Emoce, mysl a jednání při změně
    • Na co nezapomenout pro úspěšnou realizaci a udržení změny, doporučené kroky
    • Komunikace pro uskutečnění změny s minimalizací odporu
  • Řízení kompetencí
    • Identifikace kompetencí a plány rozvoje
  • Firemní kultura
    • Typy firemní kultury
    • Vlivy kultury na procesy a dění v organizaci 
    • Návaznosti na organizaci
  • Procesní rámec

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Školení na míru

Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.