Tento kurz Vám poskytne praktický ucelený základní vhled, který je zaměřený na nástroje v procesech i dobré fungování lidí v nich. Každá organizace má jiné potřeby, proto je u jednotlivých témat kurzu vytvořen prostor na odpovědi, co v [...]
  • PROC
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 3 termíny
  • Praha (16 600 Kč)

    Brno (16 600 Kč)

    Bratislava (720 €)

Tento kurz Vám poskytne praktický ucelený základní vhled, který je zaměřený na nástroje v procesech i dobré fungování lidí v nich. Každá organizace má jiné potřeby, proto je u jednotlivých témat kurzu vytvořen prostor na odpovědi, co v procesech právě vaší organizace máte nastaveno zdravě, co chybí a bude užitečné doplnit nebo co už zdržuje hladký chod věcí. Rozlišíte, co je součástí přirozeného vývoje vašeho typu a velikosti organizace a jakými změnami lze přispět k dalšímu posunu. Získáte základní vhled do sedmi oblastí přímo souvisejících s dobře fungujícími procesy v organizaci. To vám umožní vidět z nadhledu procesy a potřeby vaší organizace - co má být popsáno a jak (modelování procesů) a co je možné změnit a jakými cestami (optimalizace procesů). Umožní vám uvidět to, co je pro procesy a jejich dobré fungování ve vaší organizaci klíčové právě teď.

»
  • Vlastníci procesů
  • Manažeři
  • Vedoucí projektů
  • Specialisté v procesu

V průběhu kurzu získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Porozuměli souvislosti klíčových témat v organizaci s fungujícími procesy a věděli, jak je uvidět a propojovat v praxi
  • Pochopili kdy a v jakém nastavení jsou procesy užitečné, co je nadbytečné, předčasné, nebo co už je potřebné zavést
  • Získali přehled o základních metodách popisu (modelování) procesů a měli jasno v rozhodování, jaké metody modelování jsou vhodné v konkrétních případech
  • Získali základní přehled o metodách optimalizace procesů a jak změnou procesů v prakticky osvědčených krocích projít
  • Ujasnili si, na co se zaměřovat při zvažování změny procesů a na co nezapomenout, aby nové procesy mohly být přínosné a dlouhodobě používané

Každý účastník obdrží vytištěnou prezentaci a doplňující materiály

  • Základní úvod k řízení procesů v organizaci
    • Základní používaný procesní jazyk
    • Stav procesů a vývojové stádium organizace - zdravé a přirozené nebo ke změně
  • Soulad se strategií firmy
    • Typy strategií a důvody pro ně   
    • Strategické cíle a souvislost s procesy
    • Cíle procesu
  • Modelování procesů
    • Role v procesu
    • Potřeby dokumentace - kdy a co písemně, co není potřebné
    • Pracovní instrukce
    • Procesní model 
    • Procesní mapa
    • Základní náležitosti procesní dokumentace 
  • Orientace na zákazníka
    • Zákazník procesu
    • Hlas zákazníka
  • Zlepšování procusů
    • Zásady pro postup při zlepšování procesů
    • Jak se dívat na procesy
    • Plýtvání v procesech 
    • Omezení průchodnosti procesu
    • Vyhodnocování nápadů k realizaci
    • Základní rozcestník nejčastěji používaných nástrojů zlepšování v praxi 
    • Kdy je vhodné konkrétní nástroj použít a co může přinést
  • Řízení změny
    • Emoce, mysl a jednání při změně
    • Na co nezapomenout pro úspěšnou realizaci a udržení změny, doporučené kroky
    • Komunikace pro uskutečnění změny s minimalizací odporu
  • Řízení kompetencí
    • Identifikace kompetencí a plány rozvoje
  • Firemní kultura
    • Typy firemní kultury
    • Vlivy kultury na procesy a dění v organizaci 
    • Návaznosti na organizaci
  • Procesní rámec

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.