IT Service Management / ITIL

IT Service Management / ITIL je integrace technologií, procesů a lidských zdrojů. HP vlastní prověřený IT Service Management Reference Model, vycházející ze standardů ITIL®. Pro hodnocení příspěvku IT k obchodnímu úspěchu [...]

IT Service Management / ITIL je integrace technologií, procesů a lidských zdrojů. HP vlastní prověřený IT Service Management Reference Model, vycházející ze standardů ITIL®. Pro hodnocení příspěvku IT k obchodnímu úspěchu organizace je klíčová kvalita a cena služeb, které IT poskytuje svým zákazníkům – uživatelům. Je otázkou strategického rozhodnutí organizace a vedení IT, zda budou služby zajišťovány z vlastních zdrojů nebo externím poskytovatelem (outsourcing).

HP Edu soustřeďuje svou nabídku služeb zejména do oblastí:
• sladění IT a obchodních procesů
• návrh, vývoj, zavádění a řízení IT služeb
• návrh a realizace vzdělávacích programů

Poskytujeme odpovídající ITSM vzdělání všem úrovním organizace. Od vrcholového managementu, přes liniové a IT managery až po odborné pracovníky zabývající se ITSM procesy a produkty.

Zobrazit více
ITIL4HVIT1T | Délka 3 dny | Žádné vypsané termíny
ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT (HVIT) explores the ways in which digital organizations and digital operating models function in highvelocity environments. It covers how to adapt service management practices to the modern [...]
This course explores the procurement, implementation, and ongoing evaluation of cloud services and technologies to ensure they provide value. It covers the concept of the cloud services user journey, which aligns key ITIL concepts [...]
HU0C6S | Délka 3 dny | 6 termínů
The ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy course provides guidance about crafting a digital vision and shaping IT and business strategies. The course focuses on the alignment of digital business strategy with IT strategy, adding a [...]
H38CMS | Délka 3 dny | 4 termíny
Technology has transformed the way we work, socialize, purchase goods, and interact with services, fuelling new behaviours, demands and experiences. Consumers and users now expect more, which puts pressure on providers to deliver [...]
H38CJS | Délka 3 dny | 3 termíny
This module covers the key concepts, principles, value and challenges of ITIL 4’s five management practices, namely, the ITIL 4 Incident Management Practice, the ITIL 4 Service Desk Practice, the ITIL 4 Service Request Management [...]
H38DRS | Délka 3 dny | 3 termíny
Technology has transformed the way we work, socialize, purchase goods, and interact with services—fueling new behaviors, demands and experiences. Consumers and users now expect more, which puts pressure on providers to deliver higher [...]
H37WQS | Délka 3 dny | 2 termíny
This module covers the key concepts, principles, values, and challenges of the five management practices of ITIL 4: the Continual Improvement Practice, Service Level Management Practice, Relationship Management Practice, Information [...]
H6LQ8S | Délka 2 dny | 1 termín
The SIAM Foundation course improves a candidate’s knowledge and understanding of the terminology and the core principles of the SIAM framework. This course covers a variety of subjects including the potential benefits, challenges and [...]

Top kurzy

GOC26

Délka 2 dny

PRINCE2F7

Délka 3 dny

ITIL4FPT

Délka 3 dny

JSPRINGBOOT1

Délka 5 dní

CTSEC

Délka 5 dní