Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na proces řízení výběru informačního systému (ERP), a to od prvních signálů, že je třeba uvažovat o novém systému, až po jeho implementaci a ostrý provoz. Na začátku kurzu jsou definovány základní [...]
  • VIERP
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (15 800 Kč)

    Brno (15 800 Kč)

    Bratislava (550 €)

Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na proces řízení výběru informačního systému (ERP), a to od prvních signálů, že je třeba uvažovat o novém systému, až po jeho implementaci a ostrý provoz. Na začátku kurzu jsou definovány základní pojmy a koncepty z oblasti informačních systémů (ERP), na tomto základě pak projdeme základní nástroje pro indikaci potřeby změny a vytvoření obchodního případu pro posouzení přínosů zavedení nového systému. V další části kurzu se budeme zabývat analýzou a definicí potřeb jednotlivých skupin uživatelů a nastavíme pravidla vytvoření týmu, který bude mít potřebné pravomoci pro výběr informačního systému. V navazující části projdeme jednotlivé kroky výběrového řízení včetně právní problematiky. V poslední části se dotkneme projektového řízení, nastavení implementačního projektu a zavedení systému do ostrého provozu. Většinu teoretických poznatků získaných v průběhu kurzu si účastníci vyzkouší na praktických příkladech a cvičeních.

»

Kurz je určen všem, kteří uvažují o implementaci nového informačního systému, případně si prošli neúspěšnou implementací a hledají cesty, jak podobné chyby nezopakovat. Jedná se především o manažery odpovědné za oblast IT ve firmě, projektové manažery i procesní manažery. Může se hodit i konzultantům, kteří pomáhají svým klientům při implementaci nového IS.

  • Základní koncepty a pojmy v oblasti informačních systémů (ERP)
  • Jak poznat, že je třeba uvažovat o novém informačním systému a vytvořit obchodní případ
  • Analyzovat potřeby jednotlivých klíčových uživatelů
  • Postavit tým klíčových uživatelů
  • Vytvořit zadávací dokumentaci a úspěšně absolvovat výběrové řízení
  • Nastavit smluvní podmínky pro dodavatele a úroveň jeho služeb
  • Nastavit projekt implementace a zavedení systému do ostrého provozu

Úvod do IT managementu - doporučeno

Každý účastník kurzu obdrží kompletní prezentaci použitou v průběhu kurzu v českém jazyce.

1) Úvod

2) Definice a základní pojmy

3) Vytvoření business case

4) Analýza potřeb skupin uživatelů

5) Složení/vytvoření týmu

6) Výběrové řízení

  • Jednotlivé kroky výběrového řízení
  • Vytvoření zadávací dokumentace
  • Výběr účastníků
  • Hrubý výběr
  • Jemný výběr
  • Nastavení SLA, nastavení smluv s dodavatelem

7) Návrh projektu implementace

8) Na co nezapomenout při implementaci

9) Na co nezapomenout při uvedení do ostrého provozu

N/A

 
Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.