Praha (15 800 Kč)
Brno (15 800 Kč)
Bratislava (550 €)
Tento dvoudenní kurz poskytuje ucelený pohled na proces řízení výběru informačního systému (ERP), a to od prvních signálů, že je třeba uvažovat o novém systému, až po jeho implementaci a ostrý provoz. Na začátku kurzu jsou definovány základní pojmy a koncepty z oblasti informačních systémů (ERP), na tomto základě pak projdeme základní nástroje pro indikaci potřeby změny a vytvoření obchodního případu pro posouzení přínosů zavedení nového systému. V další části kurzu se budeme zabývat analýzou a definicí potřeb jednotlivých skupin uživatelů a nastavíme pravidla vytvoření týmu, který bude mít potřebné pravomoci pro výběr informačního systému. V navazující části projdeme jednotlivé kroky výběrového řízení včetně právní problematiky. V poslední části se dotkneme projektového řízení, nastavení implementačního projektu a zavedení systému do ostrého provozu. Většinu teoretických poznatků získaných v průběhu kurzu si účastníci vyzkouší na praktických příkladech a cvičeních.
Kurz je určen všem, kteří uvažují o implementaci nového informačního systému, případně si prošli neúspěšnou implementací a hledají cesty, jak podobné chyby nezopakovat. Jedná se především o manažery odpovědné za oblast IT ve firmě, projektové manažery i procesní manažery. Může se hodit i konzultantům, kteří pomáhají svým klientům při implementaci nového IS.
Úvod do IT managementu - doporučeno
Každý účastník kurzu obdrží kompletní prezentaci použitou v průběhu kurzu v českém jazyce.
1) Úvod
2) Definice a základní pojmy
3) Vytvoření business case
4) Analýza potřeb skupin uživatelů
5) Složení/vytvoření týmu
6) Výběrové řízení
7) Návrh projektu implementace
8) Na co nezapomenout při implementaci
9) Na co nezapomenout při uvedení do ostrého provozu
N/A
Uvedené ceny jsou bez DPH.