Kód kurzu: GOC2741« Krok zpět

Dědičnost a Design Patterns v prostředí .NET v praxi

Kurz je určen všem, kteří si chtějí prakticky zkusit programování s využitím návrhových vzorů (Design Patterns). Na kurzu se řeší příklady od úvodního zadání přes návrh řešení až po aplikaci pomocí kódu. Návrh řešení vytvářejí účastníci společně pod vedením lektora, následně mají čas na převedení návrhu do reálného kódu aplikace. Na kurzu je maximum času věnováno reálnému řešení daných zadání a aplikací teoretických znalostí z oblasti OOP a návrhových vzorů. Minimum času se věnuje teorii.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
18.11.2019 5 23 000 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
21.10.2019 5 23 000 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
15.7.2019 5 775,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
11.11.2019 5 775,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha5 23 000 CZK v ceně kurzu 50
Brno5 23 000 CZK v ceně kurzu 50
Bratislava5 775,00 EUR v ceně kurzu 50

Co Vás naučíme:

  • Pochopit na praktických příkladech principy OOP
  • Využívat návrhové vzory pro tvorbu kvalitního řešení
  • Naučit se brát do úvahy možné požadavky na změny v budoucnu

Požadované vstupní znalosti:

  • Znalost objektového programování v prostředí .NET
  • Znalost jazyka C# nebo VB .NET

Metody výuky:

  • Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích.

Studijní materiály:

  • Knižní publikace dle nabídky odborných vydavatelství.

Osnova:

Sjednocení pojmů a výchozích znalostí

  • Dědičnost, polymorfizmus
  • Interface
  • Agregace
  • Open/Closed Principle
  • Single Responsibility Principle

Návrhové vzory v praxi

Kreacionální

  • Factory – továrna na objekty
  • Singleton – zatracovaný návrhový vzor
  • Builder – složitější tvorba objektů

Strukturální

  • Adapter – cesta ke sjednocení
  • Composite – jak se nemuset starat o typ objektu
  • Decorator – rekurze jinak
  • Facade – udělejte váš systém zvenku hezký
  • Proxy – jak doplnit co je potřeba bez dědění

Behaviorální

  • Command – zapouzdření akce
  • Chain of responsibility – ať někdo rozhodne
  • Iterator – milujeme foreach
  • Observer – distribuce a příjem informací
  • Strategy – dědičnost a interface
  • Template method – jak udělat to samé jinak

Návrhové vzory pouze informativně

  • Prototype
  • Bridge
  • Flyweight
  • Interpreter
  • Mediator
  • Memento
  • State
  • Visitor
Head First Design Patterns

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.


Graf návazností kurzů