V prakticky zaměřeném workshopu projdeme základní dovednosti i hlubší zamyšlení, co vše patří k roli ve vedení lidí. V kurzu si ujasníte, co a na jaké úrovni je vám vlastní, získáte inspiraci od lektora i ostatních účastníků, protože každá [...]
  • LEADI
  • Délka 3 dny
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • ČR (19 000 Kč)

    SR (750 €)

  • Začátečník

V prakticky zaměřeném workshopu projdeme základní dovednosti i hlubší zamyšlení, co vše patří k roli ve vedení lidí. V kurzu si ujasníte, co a na jaké úrovni je vám vlastní, získáte inspiraci od lektora i ostatních účastníků, protože každá zkušenost v roli manažera je originální. Vaším úkolem v tomto kurzu nebude pasivní naslouchání výkladu, ale aktivní zapojení, diskuse, praktické zkoušení situací. Přineste si situace z vaší praxe, u kterých byste rádi potkali další inspiraci a využijte prostor workshopu. Uchopení teoretických informací a doporučení je podpořeno praktickými cvičeními. Méně teorie, více zkoušení a zkoumání. Po absolvování kurzu budete mít více jasno, v čem je vaše síla v této roli a o co se můžete opírat a získáte inspiraci k možnostem řešení situací, které jsou pro vás náročnější. Ujasníte si, s čím je pro vás důležité v roli pracovat, abyste se v ní cítili jistější.

»

Manažeři, kteří již kratší dobu vedou vlastní oddělení nebo se na vedení právě začínají. Ideální je zkušenost kratší nebo rovna 2 letům v roli. Kurz může být inspirativní i pro projektové manažery nebo blízké profese, které potřebují lépe porozumět roli vedoucího oddělení.

Získáte inspiraci, jak se můžete lépe orientovat a usadit v roli vedoucího, abyste se v ní mohli cítit jistější a vycházeli ze své přirozenosti.

Prezentace v elektronické podobě.

  • Role manažera – co k ní patří a nepatří a jak se to liší v mé organizaci, hodnoty, silné stránky, hranice
  • Vize pro mé oddělení – jak se na ni mohu podívat a jak s ní pracovat dál pro získání strategie
  • Styly vedení lidí a jak je vhodněji využívat v praxi
    • 4 styly – co k nim patří, trénování
    • Využití koučovacího stylu v diskusi s podřízeným, kolegou – kdy je vhodné a kdy nevhodné
  • Komunikace
    • Dobře naslouchat a dobře se ptát – nejčastější chyby v komunikaci a tipy jak jinak
    • Zpětná vazba – fakticky i ohleduplně
    • Pravidelné 1x1x schůzky s podřízeným – jaká témata tam lze vnášet, čím obohatit
    • Efektivní porady s týmem a možnosti pro jejich oživení
    • Konflikt – jako cesta k novému začátku
  • Výkon & spokojenost podřízených
    • Sledování kapacit 
    • Hodnocení výkonů – na co vše se dá dívat a vhodně ocenit 
    • Motivace a demotivace
  • Prostor na otevření praktických situací, které sami přinesete do prostoru
  • Doporučení kam dál pro další inspiraci, literatura atp.





 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Školení na míru

Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.