Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače. Zjistěte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí.Dobře a poctivě napsaný text proměnit čtenáře v zákazníka a vás jako značku v jeho [...]
  • H1COPY
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 1 termin
  • Praha (5 490 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače. Zjistěte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí.Dobře a poctivě napsaný text proměnit čtenáře v zákazníka a vás jako značku v jeho očích na lovebrand. Správně napsaný text zkrátka přesvědčí a prodá.

»
  • Začínající copywriter - a chceze získat pevné základy.
  • Osvícený markeťák - který ví, že na kvalitním obsahu záleží.
  • Manažer, majitel firmy - kterého zajímá, jak (ne)kvalitní jsou texty, které dostává.
  • Správce obsahu -který dostal na starost firemní stránky i FB.

Tištěné podklady.

Úvod do online copywritingu
Co všechno potřebujete vědět, abyste vytvořili skvělý, kvalitní obsah.  Dozvíte se, proč řešit nejen samotné téma, ale i jeho zpracování a technologické náležitosti.

Strategický přístup k obsahu
Když obsah, tak strategicky. Probereme cílovou skupinu, brandovou tonalitu a jejich význam pro psaní textů (i jejich přizpůsobení vašim zákazníkům).

Základní principy textace a vizuální kotvy
Víme, jak lidé čtou na internetu a naučíme vás to. Povíme si, čemu se vyvarovat, co do textů (ne)patří a jak vystavit obsah tak, aby se do něj lidé chtěli začíst a odnesli si z něj ty správné informace.

Jak na SEO
Zjistíte, jak vypadá kvalitní obsah z hlediska technických parametrů a podle jakých měřítek ho hodnotí vyhledávače. Nebo co všechno se dá vyčíst z klíčových slov.

Pravopisná cvičení a principy pro čtenáře
Vyvarujete se běžných pravopisných faulů. Probereme texty po stránce jazykové a shrneme si, co v textech zajímá čtenáře.

Jak vystavět finální text
Projdeme si jednotlivé kroky tvorby obsahu. Jak na publikační plán, titulek, který zaujme, perex, který lapí pozornost, a jak konečně sestavit výsledný text.

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.