Praha (5 490 Kč)
Brno (na vyžádání)
Bratislava (na vyžádání)
Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledavače. Obsah je král. To ostatně tvrdil už Bill Gates. Na školení se naučíte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí. Kvalitní, přínosný a relevantní obsah je dnes pro vyhledávače jedním z hlavních hodnotících parametrů. Dobře a poctivě napsaný text dokáže proměnit čtenáře v zákazníka a vás jako značku v jeho očích povýší na lovebrand. Správně napsaný text zkrátka přesvědčí a prodá.
Začínající copywriter - a chceze získat pevné základy.
Osvícený
markeťák - který ví, že na kvalitním obsahu záleží.
Manažer, majitel
firmy - kterého zajímá, jak (ne)kvalitní jsou texty, které
dostává.
Správce obsahu -který dostal na starost firemní stránky i FB.
Základní principy psaní pro web
Dozvíte se, co je to princip Double S,
proč vsadit na obrácenou pyramidu a jak čtenářům usnadnit čtení.
Jak napsat text, který nadchne
Naučíte se, jak vystavět atraktivní
titulek, co (ne)napsat do perexu a na co si dát pozor při formátování.
Co (ne)patří na webové stránky
Po školení už budete vědět, jaké informace
a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, do sekce „O nás“ i to, jak na
reference.
Důležité základy pro SEO
Zjistíte, co jsou to klíčová slova, jak a kde je
hledat, jak s nimi (ne)pracovat a čím uděláte radost vyhledávačům a především
potenciálním zákazníkům.
Společně se podíváme i na framework STDC a jeho využití pro obsahovou strategii nebo na nejlepší copywriterské počiny známých značek. Mrkneme se i na cílovky, přípravu, motivaci pro psaní. A ukážeme si fígle a triky špičkových „copíků“.
Naučíte se přemýšlet – nad obsahem, jeho kvalitou a přínosy. Zkrátka získáte pevné základy, na kterých můžete dále stavět, pokud to s copywritingem myslíte vážně.
Tištěné podklady
Uvedené ceny jsou bez DPH.