Na školení vám pomůžeme zorientovat se v uživatelském prostředí GA4, zjistíte, jak data číst, a sami si vyzkoušíte i vytváření reportů a analýzy na míru. Když už měříte data o tom, co se děje na vašem webu, hodí se je také umět číst. Google [...]
  • H1GOA4
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 2 termíny
  • Praha (4 950 Kč)

    Brno (4 950 Kč)

    Bratislava (na vyžádání)

Na školení vám pomůžeme zorientovat se v uživatelském prostředí GA4, zjistíte, jak data číst, a sami si vyzkoušíte i vytváření reportů a analýzy na míru. Když už měříte data o tom, co se děje na vašem webu, hodí se je také umět číst. Google analytcis 4 nabízí mnoho možností, jak na data pohlížet. Rádi vás provedeme uživatelským rozhraním GA4, abyste dokázali z naměřených dat vyčíst informace, které jsou pro vás důležité.

»
  • Marketingový specialista, projektový manažer, který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu a návratnost investice.
  • Začátečník nebo středně pokročilý uživatel, který si není jistý, jak Google Analytics 4 používat a vyvozovat z nich praktické důsledky.

Tištěné podklady

CHARAKTERISTIKA GA4
Dozvíte se, jak provádět Event based analytiku, BigQuery a jak definovat uživatele.

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
Vysvětlíme si jednotlivé metriky a dimenze. Ukážeme si základní reporty a jaké existují knihovny pro tvorbu a úpravy vlastních reportů.

PRŮZKUMY (VLASTNÍ ANALÝZY)
Naučíte se vytvářet vlastní průzkumy.

KONVERZNÍ TRASY, ATRIBUČNÍ MODELY
Zjistíte, kterému zdroji se připíše konverze.

KONFIGURACE, PUBLIKA
Ukážeme si, jak definovat a upravit vlastní události, dimenze a metriky a jak vytvořit vlastní publikum.

DALŠÍ NASTAVENÍ V GA4
Ukážeme si nastavení na úrovni služby a data streamu.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.