PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na váš web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná a jasně [...]
  • H1PPC1O
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 6 termínů
  • Praha (4 950 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na váš web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná a jasně daná. Můžete vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce.

»

PPCčkař - který už systémy zná, ale chce vše dělat pořádně.
Online markeťák - který zjišťuje, jak PPC fungují, aby mogl zadat práci.
Správce,majitel e-shopu - a záleží vám na tom, aby váš byznys vydělával.
Z jiného online oboru - a chcete zjistit,  jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.

Jak na placenou reklamu na Google a Seznam
Dozvíte se, jaké jsou základní principy PPC reklamy a základní pojmy.

Jak zapojit PPC do komunikačního mixu
Naučíte se, že placená reklama souvisí s celým nákupním cyklem uživatele.

Proč řešit PPC důsledně a jak je dělat efektivně
Po školení budete vědět, co je to skóre kvality. Jakým způsobem se počítá výsledná cena za proklik a jak se dostanete na první pozice.

Jak dělat PPC správně
V praktické části se naučíte správně nastavit kampaně tak, abyste hned na začátku neudělali zásadní chybu.

A to není všechno…
Necháme nahlédnout pod pokličku naší práce. Celé školení je provázeno praktickými příklady a ukázkami. Nezapomeneme ani na lidi, kteří jsou na vedoucí pozici a jejich úkolem je dohlížet v rámci týmu i na PPC specialistu.

Tištěné podklady

Na školení si prosím přineste svůj počítač.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.