Obsahem školení je problematika motivace a motivování lidí při práci ze strany nadřízených. Školení obsahuje základy teorie potřeb, motivace a motivačních procesů její praktickou aplikaci do firemního prostředí a [...]
  • EMOLI
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 1 termin
  • Praha (10 500 Kč)

    Brno (10 500 Kč)

    Bratislava (410 €)

Obsahem školení je problematika motivace a motivování lidí při práci ze strany nadřízených. Školení obsahuje základy teorie potřeb, motivace a motivačních procesů její praktickou aplikaci do firemního prostředí a příklady využití. Účastníkům jsou na reálných situacích popsány nejčastější chyby managementu a HR specialistů při vytváření motivačních strategií a programů i procesy, které vedou k úspěšnému vyřešení problematiky motivace.

»

Kurz je určen vedoucím pracovníkům, podnikatelům a manažerům, kteří se chtějí dozvědět, jak funguje motivace a jak lze motivovat lidi k práci a k vyšším výkonům.

Dozvíte se, jak funguje motivace; co vede lidi k práci a k vyšším výkonům. Dozvíte se, jak různé nástroje motivace působí na reálnou ochotu lidí pracovat a jak je možné kombinovat ekonomická, neekonomická a organizační opatření pro dosažení maximálního výkonu a maximální spokojenosti. Současně se dozvíte, jaká jsou rizika a problémy jednotlivých finančních i nefinančních metod motivace, jak je včas rozpoznat a jak se jim účinně bránit. V kurzu získáte teoretické i praktické poznatky pro vytvoření vlastní motivační strategie a její prosazování ke spokojenosti vás i vašich podřízených.

Nejsou potřeba žádné znalosti

Vlastní studijní materiály společnosti GOPAS v elektronické, nebo tištěné formě

Základy teorie motivace

  • Co je to motivace, co jsou potřeby
  • Uspokojování potřeb
  • Teorie motivace, hlavní přístupy

Motivační proces ve firmě

  • Přístup managementu k motivaci zaměstnanců
  • Motivační strategie a jejich realizace
  • Skupinová vs. individuální motivace

Nástroje motivace - možnosti a vhodnost

  • Motivace finančními prostředky
  • Motivace nefinančními prostředky
  • Organizační opatření jako nástroj motivace
  • Reakce lidí na jednotlivé nástroje
  • Předvídatelnost a zodpovědnost cílené motivace

Tvorba motivační strategie - jak na to

  • Analýza současného stavu
  • Analýza cílového stavu
  • Krátkodobé a dlouhodobé strategie
  • Volba prostředků a jejich aplikace
  • Hodnocení úspěšnosti motivační strategie
Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.