Nejen v DevOps je zákazník středobodem dění. U finančních institucí je celkem zřejmé, kdo je koncový zákazník. Zákazník, se kterým může IT tým aktivně spolupracovat, je ale interní a toho koncového nějakou formou zastupuje. Jenže kdo ten interní zákazník je? Jak ho poznáme?
To jsou překvapivě těžké otázky. A když na ně odpovíme špatně, ani náš produkt nebude dobrý. Martin Ota se na konferenci
DevOps Day 2019 podělí o zkušenosti z hledání odpovědí na tyto otázky v bankovnictví. I to, proč se ČSOB otevřela cesta k DevOps a jak se tento koncept dotkl Service Level Managementu.
K těmto základním otázkám přidá i další otázky, na které ale nepřinese univerzální odpovědi. Účastníkům konference nabídne další prostor k přemýšlení a hledání vlastních odpovědí, platných v jejich podmínkách.
O konferenci
Konference
DevOps Day 2019 se uskuteční 29. října v prostorách pražské pobočky Microsoft. Těšit se můžete na bohatý program věnovaný pouze a jen DevOps, speakery z Česka i zahraničí a skvělou atmosféru vhodnou pro networking.
Registrace »
O speakerovi
Martin Ota vystudoval IT a v praxi prošel mnoha rolemi v IT od tradičního vývoje, přes agilní vývoj, provozní role až po projektové i liniové řízení. Přes třináct posledních let se pohybuje v doméně finančních institucí, ve skupině ČSOB a nyní v dceřiné ČMSS. Více jak pět let vedl v IT tým Service Ownerů a Service Delivery Ownerů, kteří aktivně pracovali s interním zákazníkem.
Partneři konference
Partner
Technický partner
Exkluzivní mediální partner
Mediální partner