Jira Service Management je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.
  • ATL_SD
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 2 termíny
  • Praha (11 000 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Jira Service Management je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.

»

Školení je určeno pro pracovníky podpory a pro administrátory Service Managementových projektů.

  • Účastník kurzu má dlouhodobou znalost práce s Jira jako uživatel nebo administrátor.
  • Orientace v problematice ITIL je výhodou.
  • Základní znalost systému Confluence je výhodou.
  • Co je to Jira Service Management
  • Licencování a správa uživatelů
  • Typy portálů – zákaznický, interní
  • Portál – nastavení, přizpůsobení
  • Typy projektů – jak se liší Service Deskové od těch klasických
  • Typy unikátních typů issues v Jira Service Desk – Bug, Incident, Service Request
  • Workflows – tvorba a správa
  • Screens – nastavení a práce s nimi
  • Tvorba front a jejich správa
  • Reporting v Jira Service Desk
  • SLA – nastavení a využití
  • Customer satisfaction – nastavení a využití
  • Reporting v Jira Service Desk
  • Využití Confluence jako znalostní báze – propojení a nastavení
  • Automatizace – nastavení a využití
  • Role a skupiny – jak je využít v projektech
  • Permissions – nastavení a troubleshooting
  • Emailové notifikace – nastavení a správa
  • Často využívané pluginy pro Jira Service Desk

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.