Jira Service Management je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.
  • ATL_SD
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 2 termíny
  • Praha (11 000 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (415 €)

Jira Service Management je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.

»

Školení je určeno pro pracovníky podpory a pro administrátory Service Managementových projektů.

  • Účastník kurzu má dlouhodobou znalost práce s Jira jako uživatel nebo administrátor.
  • Orientace v problematice ITIL je výhodou.
  • Základní znalost systému Confluence je výhodou.
  • Co je to Jira Service Management
  • Licencování a správa uživatelů
  • Typy portálů – zákaznický, interní
  • Portál – nastavení, přizpůsobení
  • Typy projektů – jak se liší Service Deskové od těch klasických
  • Typy unikátních typů issues v Jira Service Desk – Bug, Incident, Service Request
  • Workflows – tvorba a správa
  • Screens – nastavení a práce s nimi
  • Tvorba front a jejich správa
  • Reporting v Jira Service Desk
  • SLA – nastavení a využití
  • Customer satisfaction – nastavení a využití
  • Reporting v Jira Service Desk
  • Využití Confluence jako znalostní báze – propojení a nastavení
  • Automatizace – nastavení a využití
  • Role a skupiny – jak je využít v projektech
  • Permissions – nastavení a troubleshooting
  • Emailové notifikace – nastavení a správa
  • Často využívané pluginy pro Jira Service Desk

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.