V úvodní části kurzu se na teoretické úrovni seznámíte se základními koncepty produkce 3D grafiky – modelováním, UV mappingem, texturováním, přípravou materiálů, riggingem, animacemi, svícením a renderováním. V druhé části kurzu budete [...]
  • BLEND1
  • Délka 3 dny
  • 0 ITK bodů
  • 4 termíny
  • ČR (11 700 Kč)

    SR (510 €)

  • Mírně pokročilý

V úvodní části kurzu se na teoretické úrovni seznámíte se základními koncepty produkce 3D grafiky – modelováním, UV mappingem, texturováním, přípravou materiálů, riggingem, animacemi, svícením a renderováním. V druhé části kurzu budete pracovat v open-source (bezplatném) softwaru Blender 3D. Naučíte se základy 3D modelování a vytvoříte svůj jednoduchý model, připravíte scénu, kam jej umístíte, připravíte materiály, kterými ho otexturujete, nasvítíte scénu, připravíte kameru a nakonec vytvoříte výstup v podobě obrázku a animace. Kurz je velmi vhodný i jako úvod do světa 3D grafiky obecně, s možností následně pokračovat v jakémkoliv jiném 3D software.

»

Kurz je určen pro začínající 3D grafiky. Předpokládá se základní znalost 2D grafiky.

Základy práce v běžných 2D grafických programech (Photoshop, Illustrator nebo alternativy).

Úvod
  • teorie a principy 3D modelování
  • přehled možností programu Blender 3D
  • instalace Blenderu 3D
  • základní ovládání Blenderu 3D – orientace v 3D prostoru, typy navigace
  • výčet typů oken, seznámení s 3D pohledem, property window, outliner
Vytváření 3D scén
  • objekty ve scéně a základní práce s nimi – přidávání, transformace, rotace, scaling
  • základy práce s objekty typu mesh, křivka, text, metaball, empty
  • modelování mesh v editačním módu – selekce, transformace, extruze, přidávání/ubírání geometrie
  • modelování pomocí sochacích nástrojů
  • modifikátory a jejich využití
  • organizace scény, hierarchické uspořádávání scény
  • textury
  • práce s kamerou
  • animace – keyframing na úrovni objektů
  • animace – shape key
  • úvod do pokročilejších problematik – armature, rigging, vertex groups, vertex colors, constraints, drivers, action, NLA
Rendering za pomoci rendereru Cycles:
  • materiálové nastavení
  • světla
  • vyrenderování scény a výstupní nastavení, nastavení výstupu animace
Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Školení na míru

Nenašli jste vhodný termín, nebo chcete školení přizpůsobit specifickým potřebám vašeho týmu? Rádi pro vás připravíme školení na míru.