Produkty společnosti Atlassian, konkrétně systém Jira a jeho mutace (Jira Software a Jira Service Desk) spadají do současného průmyslového standardu. Chcete-li se naučit základům používání těchto systémů z uživatelského pohledu, pak je tento [...]
  • ATL_JIRA1
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 3 termíny
  • Praha (11 000 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Produkty společnosti Atlassian, konkrétně systém Jira a jeho mutace (Jira Software a Jira Service Desk) spadají do současného průmyslového standardu. Chcete-li se naučit základům používání těchto systémů z uživatelského pohledu, pak je tento kurz právě pro vás. Kurz je veden formou teoretického výkladu jednotlivých oblastí a následným interaktivním cvičením.

»

Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit efektivní a rychlé práci se systémem Jira.

  • Předchozí znalost systému Jira není vyžadována.
  • Základní znalost práce s PC.
  • Základní orientace v IT problematice.
  • Rozdíly mezi Jira Core, Jira Software a Jira Service Desk
  • Navigace v aplikaci
  • Nastavení uživatelského profilu
  • Hieararchie systému – Projekty, Issues, Sub-tasks
  • Projekty – role a oprávnění v rámci projektů
  • Dashboardy – vytváření, sdílení, gadgets
  • Workflows a jejich prvky (Statusy, Transitions)
  • Klávesové zkratky
  • Práce s issues – vytváření, editace, komentáře, posun stavů, notifikace
  • Vyhledávání a filtrování – basic vyhledávání a advanced vyhledávání
  • Reporting v Jira – typy reportů a jejich vytváření
  • Rozšiřující pluginy (doplňky) – jak vybrat ten správný

 

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.