"Without data you’re just another person with an opinion," W. Edwards Deming Strategie není jen obecný dokument, ale celkový rámec, který vám pomůže definovat cíle, rozložit rozpočet a správně vyhodnocovat.
  • H1JMSP
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (4 450 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

"Without data you’re just another person with an opinion," W. Edwards Deming Strategie není jen obecný dokument, ale celkový rámec, který vám pomůže definovat cíle, rozložit rozpočet a správně vyhodnocovat.

»
  • Provozovatel webu ... který to zkrátka chce dělat dobře.
  • Obchodník ... který hledá kanály pro akvizici zákazníků.
  • Držitel rozpočtu ... který si chce utřídit své myšlenky.
  • Marketér, manažer ... který chce lépe řídit své dodavatele.

Workshop vás krok za krokem provede tvorbou marketingové strategie: Vyhodnotíte současnou situaci, definujete si strategické cíle a konkrétní kroky, které povedou k jejich naplnění. A to vše s ohledem na vaši cílovku. Naučíte se i to, jak pracovat s jednotlivými kanály, jak pro ně adaptovat obsah a jak vše správně doměřit a vyhodnotit.

A protože šedivá je teorie a zelený strom praxe: K ruce vám budou zkušení lektoři, díky kterým si na konci dne domů ponesete konkrétní strategii, kterou hned druhý den můžete převést do praxe.

Naučíte se

  • Jaké jsou základní principy pro stanovení marketingového plánu.
  • Jak si stanovit měřitelné plány v krátkodobém i dlouhodobém horizontu.
  • Kdo je vaše cílová skupina a jakými kanály s ní komunikovat.
  • Jak marketingové aktivity vyhodnocovat a spočítat si, zda se vyplácí.

vlastní online projekt + základy G

Tištěné podklady

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.