Praha (4 450 Kč)
Brno (na vyžádání)
Bratislava (na vyžádání)
Placená propagace na Facebooku patří k základům reklamy na internetu. V dnešní době je organický dosah na Facebooku kolem 8 %, a proto je nutné více než kdy dřív se zaměřit na kvalitní obsah, který je potřeba podpořit placenou propagací. Prostřednictvím praktických úkolů vám ukážeme, jak postupovat strategicky správně, jak vybrat cíle a nastavení kampaně tak, aby byla úspěšná.
Proč vsadit na placenou reklamu na Facebooku
Projdeme a zopakujeme si
základní pojmy a připomeneme principy, kterých je dobré se držet.
Potřebujete vůbec Facebook
Ukážeme si, kdy je vhodné používat placenou
propagaci na Facebooku a kdy je dobré se věnovat organickým příspěvkům nebo kdy
je pro vás Facebook pouze doplněk, který vám moc reálného užitku nepřinese.
Jak funguje reklama na Facebooku
Vysvětlíme si základní principy tvorby a
fungování reklamy v prostředí Facebooku.
Jak na strategie na Facebooku
Projdeme možnosti, díky kterým pochopíte,
jak Facebook zařadit do komunikačního mixu a postavit strategii od A do Z.
Jak prakticky na nastavení kampaní
Prakticky si ukážeme, jak nastavit
kampaně na Facebooku, co a jak nastavit při konkrétních požadavcích na
výsledek.
Co všechno umí Bussiness Manager
Podíváme se do detailu na možnosti, které
nabízí inzerce prostřednictvím Bussiness Manageru.
A to není všechno...
Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte a na
které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Vycházíme z
reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali a z reálných klientů bez
závislosti na tom, kolik chtějí investovat do reklamy peněz.
Tištěné podklad
Pro toto školení si prosím přineste s sebou vlastní počítač.
Uvedené ceny jsou bez DPH.