Placená propagace na Facebooku patří k základům reklamy na internetu. V dnešní době je organický dosah na Facebooku kolem 8 %, a proto je nutné více než kdy dřív se zaměřit na kvalitní obsah, který je potřeba podpořit placenou propagací. [...]
  • H1MKTFB
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (4 450 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

  • Začátečník

Placená propagace na Facebooku patří k základům reklamy na internetu. V dnešní době je organický dosah na Facebooku kolem 8 %, a proto je nutné více než kdy dřív se zaměřit na kvalitní obsah, který je potřeba podpořit placenou propagací. Prostřednictvím praktických úkolů vám ukážeme, jak postupovat strategicky správně, jak vybrat cíle a nastavení kampaně tak, aby byla úspěšná.

»
  • PPCčkař - který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku.
  • Začínající specialista - který potřebuje do detailu vědět, jak se kampaně nastavují.
  • Správce, majitel e-shopu - a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával.
  • Online markeťák - který chce zjistit, jak reklama na Facebooku funguje a co vše lze nastavit.
  • Pokud jste z jiného oboru - a a chcete zjistit, co vlastně reklama na sociálních sítích znamená.

Proč vsadit na placenou reklamu na Facebooku
Projdeme a zopakujeme si základní pojmy a připomeneme principy, kterých je dobré se držet.

Potřebujete vůbec Facebook
Ukážeme si, kdy je vhodné používat placenou propagaci na Facebooku a kdy je dobré se věnovat organickým příspěvkům nebo kdy je pro vás Facebook pouze doplněk, který vám moc reálného užitku nepřinese.

Jak funguje reklama na Facebooku
Vysvětlíme si základní principy tvorby a fungování reklamy v prostředí Facebooku.

Jak na strategie na Facebooku
Projdeme možnosti, díky kterým pochopíte, jak Facebook zařadit do komunikačního mixu a postavit strategii od A do Z.

Jak prakticky na nastavení kampaní
Prakticky si ukážeme, jak nastavit kampaně na Facebooku, co a jak nastavit při konkrétních požadavcích na výsledek.

Co všechno umí Bussiness Manager
Podíváme se do detailu na možnosti, které nabízí inzerce prostřednictvím Bussiness Manageru.

A to není všechno...
Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte a na které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Vycházíme z reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali a z reálných klientů bez závislosti na tom, kolik chtějí investovat do reklamy peněz.

Tištěné podklad

Pro toto školení si prosím přineste s sebou vlastní počítač.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.