Pomůžeme vám uchopit online marketing ve vaší firmě z pohledu projektového řízení, zadávání práce a vyhodnocování úspěšnosti vašich lidí nebo externistů, či agentury.
  • H1JTOS
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 2 termíny
  • Praha (9 580 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Pomůžeme vám uchopit online marketing ve vaší firmě z pohledu projektového řízení, zadávání práce a vyhodnocování úspěšnosti vašich lidí nebo externistů, či agentury.

»
  • Marketér, manažer, který chce lépe řídit své dodavatele.
  • Ředitel, který chce nahlédnout do zákulisí na straně agentur.
  • Majitel firmy, který chce práci a komunikaci svých lidí vést efektivně a smysluplně.

  • Jaké jsou možnosti nastavení kontrolních mechanismů a kritických varovných signálů vašeho online fungování.
  • Co mají obsahovat reporty vašich dodavatelů (nebo lidí v týmu), na jaká čísla se dívat, jak si ověříte jejich správnost a co můžete považovat za (ne)úspěch.
  • (COPYWRITING) ...Mezi texty pro katalog či firemní časopis a texty pro web je propastný rozdíl. Povíme si, jaké texty mohou váš web posunout o mnoho délek dopředu oproti konkurenci a přinést v dlouhodobém horizontu významný nárůst tržeb/poptávek. Zjistíte i co všechno byste měli mít v ruce, než se pustíte do prvních řádků.
  • Na co si dát pozor v novém online oddělení.
  • (SEO) ...Proč je důležité věnovat pozornost technickým parametrům webu, abyste získali neplacenou návštěvnost z přirozených výsledků vyhledávání. Ale i na jaké základní principy si dát pozor při komunikaci s developerem.
  • (VÝKONNOSTNÍ A BRANDOVÉ KAMPANĚ) .... Pochopíte, proč a co musíte vědět o vlastní firmě a své cílové skupině. Naučíte se číst v analýze klíčových slov a zjistíte, jaké nástroje vám pomohou, když ji k dispozici nemáte.
  • A samozřejmě se dozvíte i co si touto hromadou dat a informací počít a jak na ní vystavět třeba smysluplný publikační plán.

Na školení vás budou čekat dva dny plné praktických informací. Nebudeme vás nudit teorií. Máte ve firmě na starosti online? Potřebujete pochopit práci lidí ve svém týmu, aniž byste zabíhali do velkých detailů? Teprve tvoříte svůj online tým a chcete vědět, jaké lidi nabrat, jaké know-how udržovat interně a na co si najmout freelancera nebo agenturu?

Dali jsme pro vás dohromady hvězdný tým manažerů Hájedničky, který vám pomůže zorientovat se v základech SEO, online copywritingu a výkonnostních i brandových kampaních. Provedeme vás projektovým řízením od zmapování aktuálního stavu vašeho online počínání a zadávání práce (jak má vypadat brief) přes správnou volbu lidí a dodavatelů až po vyhodnocení úspěšnosti vašeho týmu.

Základní.

Od Hájedničky dostanete návrh kompetenční tabulky, která vám pomůže při sestavování vašeho týmu. Na základě našich zkušeností jsme pro vás připravili také vzor briefu pro zadávání kampaní.

Tištěné podklady.

Termíny: 8.2. a 16.2.2022, 3.5. a 11.5.2022. Termín kurzu je vypisován s týdenním rozestupem mezi prvním a druhým dnem kurzu.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.