Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby [...]
  • H1INSTA
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 3 termíny
  • Praha (2 950 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt.

»
  • Správce sociálních sítí, který hledá inspiraci pro efektivní správu Instagramu
  • Marketér a manažer, který chce rozumět svým dodavatelům a zjistit, zda odvádějí dobrou práci
  • Majitel e-shopu, obchodník, který hledá novou cestu ke svým zákazníkům
  • Někdo, kdo chce mít přehled o dění a aktualitách týkajících se Instagramu

Chcete se dozvědět, jak influenceři vytvářejí tak krásná stories? Ukážeme vám, jak na něj. Těšit se můžete na příklady z praxe, ukázky aplikací, které vám usnadní práci, a spoustu dalších postřehů a vychytávek.

Proč přijít na školení?

  • Protože Instagram je druhou nejsilnější sociální sítí v Česku. A i přesto ho jen málokterá firma využívá efektivně
  • Protože právě na něm žije vaše cílovka. A dost možná o vás zatím ani netuší
  • Protože 16% uživatelů ve věku 16 až 34 let se o nové značce dozví právě na Instagramu
  • Protože Instagram je nejlepší platforma pro komunikaci s generací Z, která si svoje love brandy právě teď hledá
  • Protože Instagram se neustále vyvíjí, mění a je třeba se změnám přizpůsobit a využít je ve svůj prospěch. Ukážeme vám směr

Uživatelská znalost sociálních sítí

Tištěné podklady

  • Pevné základy a důležité informace o druhé nejvýznamnější sociální sítí v Česku
  • Vše o správném založení, a především nastavení firemního profilu
  • Jak využít algoritmy a "chování" Instagramu a jeho uživatelů při přípravě strategie
  • Jaké typy obsahu Instagram aktuálně podporuje a jak obsah vytvářet
  • Proč a jak dát dohromady publikační plán
  • Na jaké aplikace vsadit a proč

Na toto školení si prosím přinestě svůj vlastní počítač.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.