Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili. Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na školení se naučíte, jak vytvářet automatizované nebo statické reporty pomocí bezplatného nástroje [...]
  • H1DS
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 3 termíny
  • Praha (3 950 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili. Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na školení se naučíte, jak vytvářet automatizované nebo statické reporty pomocí bezplatného nástroje Google Data Studio. Celodenní školení vám ukáže, jak jednoduše vizualizovat data z více zdrojů tak, jak potřebujete.

»
  • Začínající online markeťák, který chce načerpat pevné základy, rady a tipy, aby mu šla práce od ruky.

  • PPC nebo SEO specialista, který chce ze svých dat vytěžit co nejvíc.

  • Manažer nebo majitel e-shopu, který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.
  • Vytvoříte si vlastní dashboard. Naučíte se, jak nastavit vlastní vzhled a vizualizovat data v rychlých přehledech, grafech, tabulkách nebo mapách.
  • Jak z dat dostat to, co potřebujete. Dozvíte se, jak data porovnat s předchozím obdobím, využít interaktivní možnosti filtrování dat nebo si udělat obrázek o tom, jak si vedete v porovnání s konkurencí.

  • Napojíte a nastavíte datové zdroje. Společně napojíme datové zdroje pro automatizovaný i statický dashboard. Vytvoříme dashboardy s nejdůležitějšími metrikami, nastavíme si vlastní (kalkulované) metriky nebo si vytvoříme vlastní filtry.

  • Jak sdílet vytvořený report a další vychytávky. Zjistíte, jak můžete vytvořený report sdílet, zabezpečit, nastavit automatické odesílání na e-mail nebo sledovat jeho využívání pomocí Google Analytics.

  • Proč přijít na školení? Třeba proto, že chcete mít přehled a pořádek ve svých datech a automatizovat proces pravidelného měsíčního nebo týdenního reportingu. Zdlouhavé ruční vyplňování tabulek už do 21. století zkrátka nepatří. Data Studio nabízí více než 200 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. S Data Studiem tak budete mít svá data a reporty přehledné a vždy po ruce.

Společně se podíváme na to, jak napojit datové zdroje do existujících dashboardů pro Google Analytics, PPC, SEO i na napojení nástroje Collabim.

Podmínkou pro účast na školení je vlastní účet Google, který využijeme v rámci Data Studia a Tabulek Google. Pro praktické ukázky a vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účty v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Search Console (práva: vlastník), Google Ads (práva: administrátor účtu) a Sklik (práva: administrátor účtu) s daty alespoň za poslední měsíc. Ze školení budete odcházet s vlastními reporty v Google Data Studiu.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.