Naučte se pokročilé techniky pro vizualizaci dat tak, abyste v nich měli vše ke své spokojenosti a potřebám. Na školení se naučíte, jak vytvářet pokročilé metriky a spojit datové zdroje pro automatizované reporty v nástroji Google Data Studio. [...]
  • H1DSP
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (4 950 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Naučte se pokročilé techniky pro vizualizaci dat tak, abyste v nich měli vše ke své spokojenosti a potřebám. Na školení se naučíte, jak vytvářet pokročilé metriky a spojit datové zdroje pro automatizované reporty v nástroji Google Data Studio. Celodenní kurz vám ukáže, jak jednoduše vizualizovat data spojená z více zdrojů tak, aby se vám s nimi lépe pracovalo. Možná už se trochu znáte a nevíte, jak dál, aby vám práce šla skutečně od ruky. Data Studio nabízí více než 500 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. Školení vám ukáže, jak zvládnout napojení různých datových zdrojů a podmanit si pravidelný týdenní i měsíční reporting, na který bude radost pohledět. Maximální počet účastníků je omezen na 5 osob.

»
  • Začínající online markeťák, který chce prohloubit své znalosti, aby mu šla práce pěkně od ruky.
  • PPC nebo SEO specialista, který chce ze svých dat vytěžit víc než jen základ.
  • Manažer nebo majitel e-shopu, který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.

  • Nastavíte si měsíční budget. Naučíte se, jak nastavit měsíční budget pro hlídání čerpání budgetu v aktuálním měsíci.
  • Spojíte a nastavíte datové zdroje. Společně spojíme datové zdroje pro automatizovaný dashboard. Vytvoříme dashboardy pro Google Analytics a pro spojené zdroje Google Ads a Sklik s nejdůležitějšími metrikami podle týdnů, měsíců nebo typů kampaní.
  • Vytvoříte pokročilé metriky. Zjistíte, jak nastavit kalkulované pole pro výpočet Run Rate nákladů pro aktuální měsíc nebo nastavení upozornění pro případ vyšších nákladů v aktuálním měsíci.
  • Odcházíte s vlastními reporty. Ze školení budete odcházet s vlastními reporty pro Google Analytics, Google Ads a Sklik v Google Data Studiu podle šablony od H1.cz.

Podmínkou pro účast na kurzu je vlastní účet Google, který využijeme v rámci Data Studia a Tabulek Google. Pro praktické ukázky a vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účet napojený v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a mít přístup do nástroje Sklik s právem administrátora účtu (budeme potřebovat Token) s daty alespoň za poslední měsíc.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.