Praha (3 950 Kč)
Brno (na vyžádání)
Bratislava (na vyžádání)
Na školení se naučíte jednoduše vyhodnocovat návštěvnost webu, efektivitu kampaní i marketingových investic. Dále si osvojíte technologické základy vzniku dat v Google Analytics a zjistíte, jaká jsou doporučená nastavení měření. Nebudeme vás nudit zbytečnou teorií, ale společně se budeme učit na reálných a praktických příkladech z agenturního i projektového prostředí. Zkušenosti, rady a tipy získáte od zkušeného marketingového manažera, který řídí jednotlivé dílčí kampaně i celé projekty.
Marketingový specialista, projektový manažer nebo webmaster - který při
práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu webu a návratnost
investice.
Začátečník, nebo středně pokročilý uživatel - který si není
jistý, jak Google Analytics použít a vyvozovat z nich praktické důsledky.
V rámci školení od nás dostanete bonusové materiály, díky kterým si budete vždycky vědět rady s nastavením a vyhodnocováním kampaní. Získáte také seznam doporučených nástrojů pro zjednodušení práce. A v závěru školení se také dozvíte, jak na dokonalý dotaz v Google Analytics ve 3 krocích.
Tištěné podklady
Školení ve dvou půldnech. Dny kurzu na sebe bezprostředně nenavazují, rozestup standardně 7 dnů.
Uvedené ceny jsou bez DPH.