Kurz je určený všem, kteří už vědí, co je Uživatel, Návštěva a že dobrý/zlý Bounce rate neexistuje :). Všechny data a informace budou vycházet z praktických příkladů a protože bez segmentace je opravdu náročné se [...]
  • H1GOA2O
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 1 termin
  • Praha (3 950 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

Kurz je určený všem, kteří už vědí, co je Uživatel, Návštěva a že dobrý/zlý Bounce rate neexistuje :). Všechny data a informace budou vycházet z praktických příkladů a protože bez segmentace je opravdu náročné se hluboko ponořit do dat. Na školení si vysvětlíme, jak GA připočítává konverze k marketingovým kanálům. Pobavíme se, proč je last-click model v praxi těžko použitelný. Ukážeme si, jak pracovat s vlastními reporty, co jsou rozsahy a jak silná technika je segmentace. Kurz je určený všem, kteří už vědí, co je Uživatel, Návštěva a že dobrý/zlý Bounce rate neexistuje :).

»

Marketingový specialista, projektový manažer, webmaster - který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu a návratnost investice.
Nadšenec do dat - který chce vědět o webových datech víc než jen návštěvnost.
Začátečník, nebo středně pokročilý uživatel  - který si není jistý, jak Google Analytics použít a vyvozovat z nich praktické důsledky.

  • Jak pracovat s asistovanými konverzemi
  • Jak zjistit, jaká je pozice kanálů v konverzní ceste
  • Co jsou rozsahy a že bez jejich znalosti není možné správně postavit vlastní report
  • Že regulární výrazy dokážou někdy ušetřit pár hodin času
  • Jak sa dá pomocí segmentace dopracovat až na segment o velikosti 1 uživatele
  • Že rozdíly v počtu konverzí mezi rozhraním Facebooku a Google Analytics jsou normální

Tištěné podklady

Školení je vedeno formou otevřené diskuze, kde v ideálním případě rozebíráme problémy účastníků kurzu, případně je během školení velký prostor pro kladení dotazů týkajících se vašeho byznysu. Tuto část hodnotí absolventi kurzu jako nejpřínosnější.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.