Praha (3 950 Kč)
Brno (3 950 Kč)
Bratislava (170 €)
Základní nastavení vyhledávací nebo obsahové sítě je dobrý začátek, ale pro kvalitní výsledky je potřeba znát PPC více do hloubky. Většina uživatelů chodí na weby před objednávkou opakovaně, a proto vám ukážeme, jak je správně oslovovat v průběhu času.
PPCčkař - který už systémy zná, ale chce vše dělat pořádně.
Online
markeťák - který zjišťuje, jak PPC fungují, aby dobře zadával
práci.
Správce, majitel e-shopu - a záleží vám na tom, aby váš byznys
vydělával.
Z jiného online oboru - a chcete zjistit, jak si s PPC
specialistou můžete vzájemně pomoci.
Jak zvolit úspěšnou strategii, určit cíle a plánovat kampaně
Dozvíte se
jak postupovat při vytváření vhodné strategie při spouštění PPC.
Jak optimalizovat a vyhodnocovat kampaně
Ukážeme si základní optimalizační
techniky, projdeme si hlavní metriky pro vyhodnocování.
Jak můžete vylepšit vyhledávací a obsahové kampaně
Projdeme společně
možnosti, díky kterým budou mít vaše kampaně lepší výkon.
Jak funguje a jak nastavit remarketing efektivně
Ukážeme si, proč je
remarketing mocný nástroj, který by neměl chybět ve většině reklamních účtů.
V případě zájmu ukážeme základy YouTube reklamy
Naprosto neodmyslitelný
typ kampaně, pokud potřebujete podpořit brand. Naučíme vás ho nastavit.
V případě zájmu ukážeme základy Google Nákupů
Pro e-shopy naprosto
neodmyslitelný typ kampaně, který vás naučíme nastavit.
A to není všechno…
Necháme nahlédnout pod pokličku naší práce. Celé
školení je provázeno praktickými příklady a ukázkami. Nezapomeneme ani na lidi,
kteří jsou ve vedoucích pozicích a jejich úkolem je dohlížet v rámci týmu i na
PPC specialistu.
základy práce se systémem AdWords nebo Sklik
Tištěné podklady
Na toto školení si prosím přineste svůj vlastní počítač.
Uvedené ceny jsou bez DPH.