V průběhu kurzu se dozvíte vše potřebné pro úspěšný rozjezd či obnovu firemní online prezentace a firemní cloudové kanceláře. Získáte užitečné tipy k pořízení potřebných služeb a budete mít možnost si je prakticky vyzkoušet. Naučíte se snadno [...]
  • SBONPORT
  • Délka 2 dny
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (6 600 Kč)

    Brno (6 600 Kč)

    Bratislava (280 €)

  • Mírně pokročilý

V průběhu kurzu se dozvíte vše potřebné pro úspěšný rozjezd či obnovu firemní online prezentace a firemní cloudové kanceláře. Získáte užitečné tipy k pořízení potřebných služeb a budete mít možnost si je prakticky vyzkoušet. Naučíte se snadno získávat data od klientů a pracovat s nimi. Zjistíte, kdy je možné web tvořit svépomocí a kdy je lépe jej někomu zadat. Naučíme Vás efektivně využívat možnosti Vašeho webu a dalších nástrojů. Ukážeme Vám, jak funguje online reklama a jak ji dobře vytvořit či zadat. V rámci kurzu Vám poskytneme konzultace k efektivnímu využití jednotlivých prezentovaných nástrojů, doporučíme Vám, kde je možné využít bezplatné nástroje a kdy se naopak vyplatí si pořídit dražší službu.

»

Majitelé a další zástupci malých firem, OSVČ. Předpokladem pro účast je základní uživatelská znalost práce s PC, používání e-mailu a internetového prohlížeče.

  • Přehled a možnosti online služeb (web, email, online kancelář, ukládání a sdílení dat, sociální sítě)
  • Jak dobře koupit doménu
  • Co všechno obnáší pojem hosting, jak vybrat tu správnou službu
  • Kancelář v cloudu – týmová práce online, sdílení dat, představení Gsuite
  • Sběr dat od klientů – jak tvořit formuláře pro objednávky, sběr kontaktů, zpětnou vazbu, atp.
  • Stavíme vlastní web – správné otázky před zahájením prací, přehled technologií a jejich možnosti, výběr řešení, redakční systémy, srovnání komerčních a open source řešení, praktická ukázka práce v redakčním systému webu
  • Jak zařídit, aby web správně fungoval – copywriting, optimalizace
  • Monitoring a vyhodnocování provozu webových stránek – základní seznámení s Google Analytics
  • Možnosti online propagace a jak na ně – PPC reklama, sociální marketing, ukázka nastavení Google AdWords
  • Další možnosti online služeb
    • úprava a publikování vizuálních materiálů (obrázky, videa, prezentace)
    • eshop
    • nástroje pro řízení projektů a firmy – myšlenkové mapy, organizační diagramy, systémy řízení projektů, evidence úkolů a pracovního času
  • Vizuální identita firmy – náhled do kuchyně grafiků
    • Tvorba logotypů a vizuální identity
    • Úpravy digitálních fotografií – jednoduchá retuš, úpravy obrázků pro web
Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.