Tento kurz zahrnuje všechny typy zapojení a interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na transformaci poptávky na hodnotu prostřednictvím IT služeb. Modul zahrnuje klíčová témata, [...]
  • ITIL4DSV1T
  • Délka 3 dny
  • 0 ITK bodů
  • 3 termíny
  • Praha (35 700 Kč)

    Brno (35 700 Kč)

    Bratislava (1 700 €)

Tento kurz zahrnuje všechny typy zapojení a interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na transformaci poptávky na hodnotu prostřednictvím IT služeb. Modul zahrnuje klíčová témata, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků a další. Poskytne uchazečům nástroje ke zvýšení spokojenosti zúčastněných stran, které jsou nedílnou součástí obchodního úspěchu v současném konkurenčním prostředí. ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za řízení a integraci zúčastněných stran. Dále na ty, kteří se zaměřují na mapování cesty a zkušenosti zákazníků, a ty, kteří jsou odpovědní za podporu vztahů s partnery a dodavateli. Voucher na online zkoušku je zahrnutý do ceny kurzu.

Akreditované školení ITIL® 4 Foundation + certifikační zkouška zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

»
  • Vedoucím IT
  • Procesním vlastníkům
  • IT specialistům
  • Členům DevOps týmů
  • Vlastníkům produktů

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste byli schopni:

  • Porozumět klíčovým konceptům
  • Vypořádat se s výzvami času digitální transformace
  • Pochopit jak se navrhují cesty zákazníků
  • Vědět, jak zacílit na trhy a zúčastněné strany
  • Vědět, jak podporovat vztahy se zúčastněnými stranami
  • Vědět, jak utvářet poptávku a definovat nabídky služeb
  • Umět sladit očekávání a dohodnout podrobnosti o službách
  • Vědět, jak jednat společně, aby se zajistilo společné vytváření hodnot
  • Vědět, jak rozeznat a ověřit hodnotu služby

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce.

  1. Recap of basic concepts
  2. The Customer journey
  3. Explore
  4. Engage
  5. Offer
  6. Agree
  7. Onboard
  8. Co-create
  9. Realize
  10. Conclusion
  11. Recap
  • Předpoklady: Kandidát musí mít složenou zkoušku ITIL4 Foundation
  • Bez možnosti použití materiálů
  • Zkouška probíhá s online proktorem, termín si každý účastník zvolí a rezervuje sám.
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností
  • 70% správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (28 ze 40)
  • Délka 90 min (+25% pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bloomova taxonomie úroveň 2 a 3

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.