Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud [...]
  • ITIL4FPT
  • Délka 3 dny
  • 0 ITK bodů
  • 19 termínů
  • Praha (23 900 Kč)

    Brno (23 900 Kč)

    Bratislava (960 €)

Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud technologies, …), ale i v oblasti řízení IT (DevOps, Agile, …). V průběhu kurzu posluchači proniknou do principů zavádění efektivního poskytování IT služeb, do jednotlivých částí “Service Value System” a hlavně do způsobu vytváření “Service Value Stream” při tvorbě přidané hodnoty v rámci IT. Poslední den kurzu si posluchači pomocí praktických cvičení připraví několik příkladů "service value stream” pro řešení typických situací, které mohou aplikovat v prostředí svých firem. Na konci školení je možné složit mezinárodně uznávanou certifikační zkoušku.

Akreditované školení ITIL® 4 Foundation prakticky + certifikační zkouška zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

»

Každému, kdo pracuje v IT nebo spolupracuje s IT.

Na konci kurzu budete:

  • rozumět konceptu poskytování IT služeb,
  • rozumět přístupu k zavádění ITILu,
  • rozumět vybraným praktikám ITILu a způsobu jejich použití,
  • používat jednotnou terminologii,
  • schopni složit certifikační zkoušku.

Uvedené kurzy nejsou nutnou podmínkou pro absolvování kurzu, ale poskytují dobré předpoklady pro pochopení ITIL4:

  • Úvod do IT managementu
  • ITIL3 Foundation
  • ITIL3 Practitioner
  • ITIL3 Intermediate

Navazující doporučené kurzy

  • ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
  • ITIL4 Leader Digital & IT Strategy

Každý účastník kurzu obdrží příručku v anglickém jazyce, oficiální příručku a další doplňující materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce.

  1. Key concepts of service management
  2. Key concepts of ITIL
  3. Guiding principles
  4. Introduction to ITIL4 practices
  5. Continual improvement
  6. Wrap-up and review
  7. Value streams (practical exercise)
  8. Exam preparation
  9. Certification exam
  • Bez možnosti použití materiálů.
  • Zkouška probíhá na počítači v rámci školení.
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností.
  • 65 % správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (26 ze 40).
  • Délka 60 min (+15 min pro kandidáty, kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk).

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.