2. ročník konference Zákazník 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání? Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Připravte se na blízkou budoucnost! TOP řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a inovace v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.

Konference Zákazník 2030, jejímž jsme partnerem, se koná 28. února 2018 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze 4. Konferenci pořádá poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační a eventovou agenturou Dark Side.
 
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? Jaké jsou trendy a jak na ně reagovat?
Zjistit více

Hlavní témata konference:

Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové?
Jací jsou zákazníci v online světě?
Inovace v akci
Přidaná hodnota - efektivní fungování neziskových organizací
Digitální řešení a jejich komerční využití
 

Přednášet budou:

Mezi řečníky se na konferenci objeví vedoucí partnerka Deloitte ČR Diana Rádl Rogerová či první dáma české e-commerce Simona Kijonková, jejímž nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna.

Dále vystoupí jeden z nejznámějších českých inovátorů Stanislav Gálik nebo Michal Kalousek z Direct People, jež poradí, jak vytvářet produkty pro budoucnost, kterou neznáme.

Lucie Gottwaldová z Vodafone představí společně s Martinem Kaňou "Zákazník 4.0 v digitální době". Dalšími z řečníků budou majitel La Formaggeria Gran Moravia a prezident italské skupiny Brazzale Roberto Brazzale, ředitelka Fóra dárců Klára Šplíchalová, zakladatel organizace Člověk v tísni Šimon Pánek, hudebník a inovátor našich domovů Tomáš Jamník, partner konference a Managing Partner Dark Side Tomáš Jindříšek nebo Michal Pokluda - ředitel řízení Core bankovních produktů a inovací, mBank.
 

Konference je určena:

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky - pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více prozumět byznysu a inspirovat se.

Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
 
Datum konání: 28. února 2018 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze
 

Cena:

5 900 Kč bez DPH / osoba
4 900 Kč bez DPH / osoba za přihlášení 3 a více účastníků
Registrace

TIP na slevu:
Díky GOPASu, který je partnerem konference, můžete využít nárok na  slevu ve výši 1000 Kč, stačí při registraci do kolonky "slevový kód" uvést "Gopas".

zakaznik-2030.png

Mohlo by vás zajímat:

ManDay.it
Zveme vás na zbrusu novou konferenci pro IT manažery, kterou pořádáme dne 19. 2. 2018 v Praze. Přijďte načerpat cenné informace z oblasti GDPR, DevOps a ITILových procesů, které by měli dnešní IT manažeři mít v malíku! Zjistit více »

gopas_cz---manday_it_banner_728x90_01.jpg
Aktualizováno: 31.01.2018
Publikováno: 15.01.2018