Téma DevOps Day 2019: Náš zákazník? Kdo to vlastně je?

Nejen v DevOps je zákazník středobodem dění. U finančních institucí je celkem zřejmé, kdo je koncový zákazník. Zákazník, se kterým může IT tým aktivně spolupracovat, je ale interní a toho koncového nějakou formou zastupuje. Jenže kdo ten interní zákazník je? Jak ho poznáme?
 
To jsou překvapivě těžké otázky. A když na ně odpovíme špatně, ani náš produkt nebude dobrý. Martin Ota se na konferenci DevOps Day 2019 podělí o zkušenosti z hledání odpovědí na tyto otázky v bankovnictví. I to, proč se ČSOB otevřela cesta k DevOps a jak se tento koncept dotkl Service Level Managementu.
 
K těmto základním otázkám přidá i další otázky, na které ale nepřinese univerzální odpovědi. Účastníkům konference nabídne další prostor k přemýšlení a hledání vlastních odpovědí, platných v jejich podmínkách.
 

O konferenci

Konference DevOps Day 2019 se uskuteční 29. října v prostorách pražské pobočky Microsoft. Těšit se můžete na bohatý program věnovaný pouze a jen DevOps, speakery z Česka i zahraničí a skvělou atmosféru vhodnou pro networking.
Registrace »


O speakerovi

martin-ota-devopsday-2019.png
Martin Ota vystudoval IT a v praxi prošel mnoha rolemi v IT od tradičního vývoje, přes agilní vývoj, provozní role až po projektové i liniové řízení. Přes třináct posledních let se pohybuje v doméně finančních institucí, ve skupině ČSOB a nyní v dceřiné ČMSS. Více jak pět let vedl v IT tým Service Ownerů a Service Delivery Ownerů, kteří aktivně pracovali s interním zákazníkem.

Partneři konference

 
Partner
 
Microsoft-logo_rgb_c-gray.jpg        DASA-logo-s.jpg        daquas-logo300.png


Technický partner
 
s4c-250.png
 

Exkluzivní mediální partner
 
ITSEC-NETWORK-NEWS-logo_1000x294_AVERIA-300-(1).png        ICT-NETWORK-NEWS-logo_obdelnik_1000x294_AVERIA-300.png
 

Mediální partner
 
zive-small.png        Edumenu-a.png


480x250-2.png
Publikováno: 07.10.2019