Konference Zákazník 2030

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Z minulých dvou ročníků konference Zákazník 2030, jejímž jsme pravidelným partnerem, víme, že zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.

Zakaznik_2030_Pocitacova_skola_GOPAS.png

Partner konference: 
 gopas-horizont-cmyk2.png
 

KDY: 21. 3. 2019
KDE: Kino Atlas, Praha

 
Zákazníci jsou stále náročnější na rychlost, kvalitu i servis, méně telefonují a více "lajkují", hodnotí vše a pořád, nemají potřebu  vše vlastnit, mají hodně koníčků a chtějí pracovat flexibilně, důraz kladou na společenskou odpovědnost firem a očekávají zážitek!
 
Na toto již reaguje business dnes, objevuje se nový fenomén reputační management, roste sdílená ekonomika, online i offline svět se propojují stále více. Do budoucna se očekává, že kamenné obchody se stanou showroomy a testovacími místy pro e-shopy. Firmy vyprávějí svůj příběh, který přesahuje značku i produkt a má v něm své místo zákazník i zaměstnanec.
 

A co chce váš zákazník?

Přijďte se spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející kažýd business. Kam směřuje zákaznické chování? Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat?
 

Co vás čeká?

12 řečníků z technologických firem, inovativních start-upů, vzdělávacích a komunikačních agentur, výzkum trhu, automobilového a leteckého průmyslu, zdravotnictví a hospitality businessu nabídne zajímavý mix pohledů na blízkou budoucnost. Podělí se s vámi o njenovější trendy a inovace v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, v zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.
 

Pro koho je konference určena?

Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními - pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět businessu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

Více o konferenci
 

Mohlo by vás zajímat

Time Management

Získejte ucelený přehled základních kroků potřebných ke zvýšení osobní produktivity. Přijďte na kurz Time Management [MITTIME] a poznejte sama sebe! Na tomto dvoudenním kurzu si definujete své životní cíle a naučíte se používat metody efektivního využití svého času.
Zjistit více »


Mind Mapping

Jednodenní kurz Mind Mapping [MDMAP] poskytuje znalosti a dovednosti potřebné pro tvorbu myšlenkových map v různých oblastech individuálního užití (time management, poznámky, kreativita apod.), pracovního užití (řízení projektů, řešení problémů, skupinové spolupráce apod) a výuky (příprava kurzů, vedení kurzů, učení se apod.). Zjistit více »
 

Kreativní řešení problémů

Kreativní řešení problémů [KREPR] je dvoudenní kurz, který prakticky představuje kreativní metody (brainstorming, brainwritting, myšlenkové mapy apod.) a způsoby řešení problémů postavené na systematickém přístupu různých metod. Zjistit více »

Manažerská konference ManDay.IT letos v Praze!

Přijďte 13. 3. 2019 načerpat cenné informace z oblasti COBIT 2019, DevOps a ITIL 4 na IT manažerskou konferenci ManDay.IT 2019! Těšit se můžete na bohatý program a TOP odborníky na dané oblasti. Zjistit více »

  banner-manday-it-partneri-2019-(1).png
Publikováno: 04.03.2019