Kód kurzu: ITIL3ST« Krok zpět

ITIL Service Transition

Service transition je třetí fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je realizovat návrh služby, který byl připraven v etapě Service design v podobě Service design package. Zde je čas nakoupit, nainstalovat, nakonfigurovat, naprogramovat, otestovat a zdokumentovat všechno, co s danou službou souvisí. Výsledkem je hotová služba v produkčním prostředí, se kterou jsou uživatelé připraveni pracovat. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Akreditované školení ITIL Service Transition zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
26.8.2019 3 26 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
4.11.2019 3 26 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
25.11.2019 3 1 030,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 26 900 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 26 900 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 1 030,00 EUR v ceně kurzu 0

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, jejichž pracovní náplní je provoz IT služeb, nebo těm, které provoz IT služeb zajímá. Jedná se především o pracovníky na těchto pozicích:

  • Konfigurační manažer
  • Change manažer
  • Test manažer
  • Release manažer
  • Projektový manažer
  • IT manažer

Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Porozuměli konceptu poskytování IT služeb.
  • Porozuměli jednotlivým principům, záměrům a cílům Service transition.
  • Pochopili, jak jednotlivé procesy Service transition spolupracují s ostatními procesy.
  • Identifikovali dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech Service transition.
  • Pochopili, jaké role a jaké odpovědnosti jsou potřeba pro vykonávání procesů Service transition.
  • Uměli měřit aktivity v rámci Service tranistion.
  • Uměli využít správné technologie pro vykonání procesů Service transition.
  • Pochopili, jaké klíčové výzvy, CSF a rizika jsou spojeny s implementací Service transition.

Předcházející kurzy

ITIL Foundation

Navazující kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)

Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce a další doplňující materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce.

Osnova kurzu

  1. Service Transition Principles
  2. Service Transition Processes
  3. Managing People Through Service Transition
  4. Organizing for Service Transition
  5. Technology Considerations
  6. Implementing and Improving Service Transition
  7. Challenges, CSFs, and Risks

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
ebook ITIL Service Transition

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.