Kód kurzu: ITIL3SST« Krok zpět

ITIL Service Strategy + certifikační zkouška

Service strategy je první fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zvážit všechny aspekty požadavků na novou IT službu na změnu v existující službě v souladu s obchodní i IT strategií. V rámci této fáze je potřeba zajistit funkční i nefunkční požadavky na danou IT službu, zvážit službu v kontextu celého portfolia poskytovaných služeb, posoudit potřebné zdroje a vyhodnotit finanční náročnost. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
30.10.2019 3 32 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
18.11.2019 3 1 120,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 1 120,00 EUR v ceně kurzu 0

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, jejichž pracovní náplní je provoz IT služeb, nebo těm, které provoz IT služeb zajímá. Jedná se především o pracovníky na těchto pozicích:

  • IT manažery
  • IT finanční manažery
  • Relationship manažery

Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Porozuměli základům Strategie služeb.
  • Porozuměli významu principů a základních pojmů Strategie služeb.
  • Seznámili se s aktivitami, metodami a technikami používanými v každém procesu ze Strategie služeb a jeho rozhraním s jinými procesy.
  • Pochopili důležitost governance.
  • Uvědomili si potřebu uspořádat Strategii služeb tak, abyste dosáhli vysoce výkonné organizace.
  • Vysvětlili, jak implementovat Strategii služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním aspektům Strategie služeb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související se Strategií služeb.

Předcházející kurzy

ITIL Foundation

Navazující kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)

Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce a další doplňující materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce.

Osnova kurzu

  1. Service Strategy principles
  2. Services and market spaces
  3. Strategic assessments
  4. Financial Management
  5. Service Portfolio Management
  6. Demand Management
  7. Exam preparation
  8. Exam

Certifikační zkouška

  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
    • Nejlepší odpověď je ohodnocena 5 body
    • Druhá nejlepší odpověď je ohodnocena 3 body
    • Třetí nejlepší odpověď je ohodnocena 1 bodem
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70 %
  • Délka 90 minut (+23 min pro kandidáty, kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
ebook ITIL Service Strategy

Cena:
v ceně kurzu
Certifikační zkouška ITIL Service Strategy

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.