Kód kurzu: ITIL3SOT« Krok zpět

ITIL Service Operation + certifikační zkouška

Service operation je čtvrtá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zajistit, aby IT služba byla dostupná příslušným uživatelům na každodenní bázi. V rámci této fáze se zaměřujeme na reaktivní, ale i proaktivní podporu uživatelů, příslušných technologií i samotné služby. V rámci této fáze se realizuje přínos, který má tato IT služba pro celou organizaci. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
20.5.2019 3 32 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
21.10.2019 3 32 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
4.11.2019 3 1 120,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 1 120,00 EUR v ceně kurzu 0

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o

  • Release manažer
  • Podpora aplikací
  • Manažer provozu IT
  • Správce databáze
  • Problem manažer
  • Vedoucí service desku
  • Incident manažer
  • Správce počítačové sítě
  • Bezpečnostní manažer

Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, aby ste:

  • Porozuměli významu správy IT služeb.
  • Porozuměli významu, zásadám, účelu a cílům správy IT služeb.
  • Zjistili, jak všechny procesy v provozování IT služeb spolupracují s dalšími procesy životního cyklu služby.
  • Rozpoznali dílčí procesy, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu správy IT služeb.
  • Rozpoznali role a odpovědnosti v rámci správy IT služeb a činnosti nezbytné pro dosažení vynikající výkonnosti.
  • Zjistili, jak měřit provoz IT služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním záležitostem týkajícím se provozu.
  • Poznali výzvy, CSF a rizika související se správou IT služeb.

Předcházející kurzy

  • ITIL Foundation

Navazující kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)

Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.

Osnova kurzu

  1. Service Operation principles
  2. Service Operation processes
  3. Service Operation common operation activities
  4. Organizing Service Operation
  5. Technology considerations
  6. Implementation considerations
  7. Challenges, Critical Success Factors, and Risks
  8. Exam preparation
  9. Exam

Certifikační zkouška

  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
    • Nejlepší odpověď získává 5 bodů
    • Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
    • Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
  • Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
ebook ITIL Service Operation

Cena:
v ceně kurzu
Certifikační zkouška ITIL Service Operation

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.