Kód kurzu: ITIL3SDT« Krok zpět

ITIL Service Design + certifikační zkouška

Service design je druhá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je navrhnout všechny aspekty IT služby na základě požadavků obsažených v Service level package a dodaných předchozí fází Service strategy. Zde je nutné se podívat na vlastní službu, na způsob jejího poskytování, na připravenost organizace poskytovat službu, na potřebné technologie a na způsob měření poskytování této služby. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Akreditované školení ITIL Service Design + certifikační zkouška zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
26.8.2019 3 32 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
21.10.2019 3 1 120,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 1 120,00 EUR v ceně kurzu 0

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, jejichž pracovní náplní je provoz IT služeb, nebo těm, které provoz IT služeb zajímá. Jedná se především o pracovníky na těchto pozicích:

  • Capacity Manažer
  • Availability Manažer
  • Service Level Manažer
  • Business Continuity Manažer
  • Service Portfolio Manažer

Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Rozuměli významu řízení služeb jako praktického konceptu.
  • Rozuměli významu principů, účelu a cílů návrhu IT služby.
  • Zjistili, jak všechny procesy v návrhu služeb komunikují s jinými procesy životního cyklu IT služby.
  • Rozpoznali dílčí aktivity, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu návrhu služeb.
  • Naučili se role a odpovědnosti v rámci návrhu služeb a funkcí pro dosažení cílů návrhu služeb.
  • Rozpoznali, jak měřit návrh služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním aspektům týkajících se návrhu služeb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související s návrhem služeb.

Předcházející kurzy

ITIL Foundation

Navazující kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)

Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce a další doplňující materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce.

Osnova kurzu

  1. Service Design principles
  2. Service Design processes
  3. Service Design technology-related activities
  4. Organizing for Service Design
  5. Consideration of technology
  6. Implementation and improvement of Service Design
  7. Exam preparation
  8. Exam

Certifikační zkouška

  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
    • Nejlepší odpověď je ohodnocena 5 body
    • Druhá nejlepší odpověď je ohodnocena 3 body
    • Třetí nejlepší odpověď je ohodnocena 1 bodem
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70 %
  • Délka 90 minut (+23 min pro kandidáty, kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
ebook ITIL Service Design

Cena:
v ceně kurzu
Certifikační zkouška ITIL Service Design

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.