Kód kurzu: ITIL3SD« Krok zpět

ITIL Service Design

Service design je druhá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je navrhnout všechny aspekty IT služby na základě požadavků obsažených v Service level package a dodaných předchozí fází Service strategy. Zde je nutné se podívat na vlastní službu, na způsob jejího poskytování, na připravenost organizace poskytovat službu, na potřebné technologie a na způsob měření poskytování této služby. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Akreditované školení ITIL Service Design zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
26.8.2019 3 26 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
21.10.2019 3 1 030,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 26 900 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 26 900 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 1 030,00 EUR v ceně kurzu 0

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, jejichž pracovní náplní je provoz IT služeb, nebo těm, které provoz IT služeb zajímá. Jedná se především o pracovníky na těchto pozicích:

  • Capacity Manažer
  • Availability Manažer
  • Service Level Manažer
  • Business Continuity Manažer
  • Service Portfolio Manažer

Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Rozuměli významu řízení služeb jako praktického konceptu.
  • Rozuměli významu principů, účelu a cílů návrhu IT služby.
  • Zjistili, jak všechny procesy v návrhu služeb komunikují s jinými procesy životního cyklu IT služby.
  • Rozpoznali dílčí aktivity, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu návrhu služeb.
  • Naučili se role a odpovědnosti v rámci návrhu služeb a funkcí pro dosažení cílů návrhu služeb.
  • Rozpoznali, jak měřit návrh služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním aspektům týkajících se návrhu služeb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související s návrhem služeb.

Předcházející kurzy

ITIL Foundation

Navazující kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)

Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce a další doplňující materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce.

Osnova kurzu

  1. Service Design principles
  2. Service Design processes
  3. Service Design technology-related activities
  4. Organizing for Service Design
  5. Consideration of technology
  6. Implementation and improvement of Service Design

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
ebook ITIL Service Design

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.