Kód kurzu: ITIL3CSIT« Krok zpět

ITIL Continual Service Improvement + certifikační zkouška

Continual service improvement je poslední fází životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zlepšovat. Zlepšovat jak výsledky práce IT oddělení, tzn. IT služby, tak i způsob poskytování těchto služeb, tzn. IT procesy. V rámci této fáze se pracuje se dvěma aspekty. Prvním je kvalita služeb nebo procesů a druhým je jejich cena. Výsledkem by pak mělo být zlepšování kvality a snižování nákladů. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Akreditované školení ITIL Continual Service Improvement + certifikační zkouška zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
2.9.2019 3 32 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
21.10.2019 3 1 120,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 32 500 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 1 120,00 EUR v ceně kurzu 0

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, jejichž pracovní náplní je provoz IT služeb, nebo těm, které provoz IT služeb zajímá. Jedná se především o pracovníky na těchto pozicích:

  • IT Manažer/vedoucí týmu
  • Všichni manažeři a vlastníci procesů
  • CSI manažer
  • Manažer projektu

Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, aby ste:

  • Porozuměli konceptu poskytování IT služeb.
  • Porozuměli jednotlivým principům, záměrům a cílům Continual service improvement.
  • Pochopili, jak proces v rámci Continual service improvement spolupracuje s ostatními procesy.
  • Identifikovali dílčí aktivity, metody a nástroje použité v procesu Continual service improvement.
  • Pochopili, jaké role a jaké odpovědnosti jsou potřeba pro vykonávání procesu Continual service improvement.
  • Uměli měřit aktivity v rámci Continual service improvement.
  • Uměli využít správné technologie pro vykonání procesu Continual service improvement.
  • Pochopili, jaké klíčové výzvy, CSF a rizika jsou spojeny s implementací Continual service improvement.

Předcházející kurzy

ITIL Foundation

Navazující kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)

Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyce a další doplňující materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce

Osnova kurzu

  1. CSI principles
  2. CSI processes
  3. CSI activities, methods, and techniques
  4. Organizing for CSI
  5. Technology considerations
  6. Implementing CSI
  7. Challenges, Critical Success Factors (CSFs), and Risks
  8. Exam preparation
  9. Exam

Certifikační zkouška

  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
    • Nejlepší odpověď je ohodnocena 5 body
    • Druhá nejlepší odpověď je ohodnocena 3 body
    • Třetí nejlepší odpověď je ohodnocena 1 bodem
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70 %
  • Délka 90 minut (+23 min pro kandidáty, kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
ebook ITIL Continual Service Improvement

Cena:
v ceně kurzu
Certifikační zkouška ITIL Continual Service Improvement

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.