TOGAF® framework je uznávaný, mezinárodní standard pro řízení IT Architektury
ve společnostech. Jedná se o metodiku, která popisuje způsob, jak strategicky a
dlouhodobě řídit a plánovat IT. Architekturu ve společnosti v kombinaci s
praktickou metodou vývoje konkrétního řešení v rámci IT.
TOGAF® standard, který vyvinulo fórum IT architektury, které spojuje
dodavatele, odběratele, vládu i akademiky v rámci nezávislé organizace The Open
Group (www.opengroup.org). První verze TOGAF® frameworku byla navržena už v
roce 1995 pro Americké Ministerstvo obrany.
Výhody metodiky TOGAF® standardu:
- Nezávislost - Standard TOGAF® standard není svázaný s obchodním zájmem
jakéhokoliv dodavatele.
- „Best practices“ - Standard TOGAF® standard je vyvíjen největšími experty
na trhu již 15 let. Proto obsahuje nejlepší a nejvíce vyzkoušené praktiky na
trhu řízení IT Architektury ve firmách.
- Uznávaný Mezinárodní standard – TOGAF® standard je již dlouhou dobu
respektovaným standardem na mezinárodním trhu, uznávaný IT experty,
managementem, investory i akcionáři.
Výhody vedení IT Architektury podle TOGAF® standardu:
- Propojení business cílů a IT – Všechny postupy TOGAF® standardu vychází
nejprve z business cílů. Společnost, která používá TOGAF® standard získá
jistotu, že peníze investované do IT jsou peníze investované do podpory
firemních cílů.
- TOGAF® framework je komplexní – propojuje všechny vrstvy podnikové
architektury- business procesy, aplikace, data a technologie.
- Maximalizuje znovu-užití - IT architektura, navržená podle nejlepších
praktik obsažených v TOGAF® standardu, maximalizuje znovu-využití Vašich
existujících IT investic při vývoji dalších IT služeb.
- Nižší rizikovost – nejlepší praktiky obsažené v TOGAF® standardu výrazně
snižují pravděpodobnost, že IT projekty přinesou jiný výsledek než ten, co
očekáváte.
- Lepší návratnost investic do IT architektury – IT architektura navržená
podle nejlepších praktik obsažených v TOGAF® standardu vyžaduje menší náklady
na údržbu, maximalizuje znovu-užití vašich existujících investic a lépe
podporuje obchodní cíle – docílí lepší návratnost obvykle nemalých investic do
vaší IT infrastruktury.
Popis průběhu školení, propozice pro účastníky a kandidáty certifikační
zkoušek:
Účastníci akreditovaného školení budou v dostatečném předstihu informováni
e-mailem o průběhu školení, harmonogramu výuky a místu konání školení. Odkazy ke
stažení akreditovaných školících materiálů budou obsaženy v informačním e-mailu.
Účastnický poplatek zahrnuje výuku, využití výpočetní techniky, studijních
materiálů k akreditovanému školení a osvědčení o absolvování školení v
prostorách Anywhere.
Pro kandidáty certifikační zkoušky sponzora The Open Group je nutné se
registrovat a vytvořit si svoji identitu na jejich portále (opengroup.org).
Společnost The Open Group užívá služeb globálního poskytovatele certifikačních
zkoušek Pearson VUE (pearsonvue.com). Registrační proces zkoušky obsahuje
možnost použít voucher (kód) s datem jeho platnosti poskytnutý účastníkovi
školení / kandidátovi zkoušky. Tento voucher svojí hodnotou 100% pokrývá cenu
certifikační zkoušky.
Autorizace
GOPAS opetates on the basis of the Commercial License from The Open Group as
a branch of Anywhere's accredited training center. However, training is provided
exclusively in the premises of the Anywhere training center according to the
Anywhere terms of business and in accordance with the standard terms of the Open
Group as well.
Affiliate Gopas uses accredited trainers and a quality management system from
Anywhere Accreditation Training Center.
Participants shall receive vouchers to cover the cost of the certification
exam, as part of the accredited training course within the Anywhere accredited
center.