Kód kurzu: MOC 80546« Krok zpět

Sales Management in Microsoft Dynamics CRM 2013

Tento kurz představuje funkce řízení prodeje v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2013, které umožňují sledovat a řídit celý proces prodeje od potencionálních možností do uzavření. Kurz poskytuje přehled o informacích prodejního procesu a představuje dostupné nástroje pro analýzu a reporting o prodeji.

Nebyly nalezeny žádné termíny, kontaktujte náš klientský servis.

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha1 7 480 CZK v ceně kurzu 10
Brno1 7 480 CZK v ceně kurzu 10
Bratislava1 200,00 EUR 31,00 EUR 10

Uživatelská náročnost

Komu je kurz určen

  • Specialistům, kteří plánují nasadit, použít a spravovat Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Konzultanty prodeje, správce, manažery a další, kteří chtějí získat znalosti o funkcích a možnostech aplikace Microsoft Dynamics CRM 2013

Co vás naučíme

  • Pochopit kontext řízení prodeje a zkontrolovat prodejní scénáře reálného života
  • Mít přehled o tom, jak do sebe jednotlivé prvky v Microsoft Dynamics CRM 2013 zapadají
  • Pochopit základní terminologii
  • Identifikovat potencionální zákazníky
  • Rozpoznat příležitost u potencionálních zákazníků
  • Pracovat s literaturou v Microsoft Dynamics CRM
  • Objevit kroky k vytvoření a udržení konkurenceschopnosti
  • Určit vlastnosti a výhody katalogu produktů
  • Vytvořit a spravovat skupiny v katalogu produktů
  • Přidat produkty do katalogu, vytvořit návod a seznam náhradních produktů
  • Vytvořit ceníky a jejich vlastnosti dle potřeb zákazníků
  • Nastavit různé ceníky pro různé typy zákazníků a marketingové kampaně
  • Používat nástroje a zachytit důležité informace o prodeji a odhalit obchodní příležitosti
  • Pochopit Goal Management
  • Používat analytické nástroje pro zobrazení informací se vztahem k prodejům

Požadované vstupní znalosti

  • Základní znalost operačních systémů Microsoft Windows
  • Základní znalost Microsoft Office
  • Základní znalost procesu CRM

Metody výuky

Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích

Studijní materiály

  • Originální studentské příručky a materiály firmy Microsoft v anglickém jazyce
    Studentské materiály obsahují pracovní knížku s přetiskem prezentací a doplňujícími informacemi a detailní návody na samostatná praktická cvičení. Praktická cvičení zabírají obvykle alespoň třetinu času stráveného na kurzu
    Studentské materiály také reprezentují platnou licenci k účasti na originálním školení firmy Microsoft. Každý účastník musí mít, podle licenčních podmínek, v průběhu kurzu k dispozici vlastní studentské materiály.

Osnova kurzu

Modul 1: Úvod do řízení prodeje

  • Scénáře zákazníků
  • Základní typy záznamů

Modul 2: Správa potencionálních zákazníků

  • Proces správy a ovládání
  • Převod záznamů činnosti na potencionální zákazníky
  • Kvalifikace a vyloučení potencionálních zákazníků
  • Tvorba, správa a použití literatury
  • Tvorba, správa a použití nabídky konkurence

Modul 3: Práce se záznamy příležitostí

  • Tvorba příležitosti a práce s formulářem
  • Změna stavu

Modul 4: Práce s katalogem produktů

  • Microsoft Dynamics CRM Product Catalog
  • Tvora a správa produktů
  • Tvorba a správa ceníků a měn

Modul 5: Sales Order Processing

  • Přidávání položek
  • Práce s kvótami
  • Práce s objednávkami a fakturami

Modul 6: Měřítka a cíle

  • Konfigurace cílů
  • Konfigurace fiskálních period
  • Tvorba, správa a přiřazení cílů
  • Tvorba dotazů

Module 7: Analýza prodeje

  • Použití vestavěných reportů
  • Export informací do Excelu
  • Práce s grafy a jejich tvorba
        Elektronická příručka MOC80546

        Cena:
        980 CZK
        Elektronická příručka MOC80546

        Cena:
        31 EUR
        Uvedené ceny jsou bez DPH.


        Graf návazností kurzů