Kód kurzu: AD3DS1« Krok zpět

Autodesk 3ds Max – základní kurz

Na tomto kurzu se účastníci naučí základy práce v 3D modelovacím software Autodesk 3ds Max. Poznají různé přístupy při modelování a transformování objektů, vytváření a aplikování materiálů, používání světel a kamer. Dále se kurz okrajově dotýká oblasti referování a animací.

Kurz lze realizovat na platformě MS Windows
Nebyly nalezeny žádné termíny, kontaktujte náš klientský servis.

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 9 000 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 9 000 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 345,00 EUR v ceně kurzu 0

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro začínající 3D grafiky, kteří ještě nemají zkušenosti s 3D modelování. Předpokládá se základní znalost 2D grafiky.

Co Vás naučíme

  • orientovat se v prostřední 3D Studio MAX
  • vytvářet a modifikovat objekty
  • pracovat s 2D křivkami a měnit je na 3D objekty
  • základní postupy při modelování složitějších objektů (Editable Poly)
  • vytvářet materiály a aplikovat je na objekty
  • používat modifikátory
  • základy animací
  • základy renderování statické scény a dynamické animace

Požadované vstupní znalosti

Základní znalost 2D grafiky v rozsahu kurzů PHSH1 a ILUS

Metody výuky

Odborný výklad s praktickými ukázkami a příklady.

Osnova kurzu

Prostředí 3D Studio MAX
  • hlavní menu
  • nástrojový panel
  • panel objektů
  • časová osa
  • náhledy
  • přizpůsobení pracovní plochy
  • klávesové zkratky
Základní objekty
  • tvorba a editace základních objektů
  • spojování, zmrazení a skrytí objektů
  • transformace objektů
  • způsoby zobrazení objektů
  • práce v náhledech
  • menu Object Properties
Další objekty
  • práce s křivkami, podobjekty křivek
  • nejpoužívanější Compound Objects
  • světlo, druhy světla a ovládání světla
  • kamera a její nastavení
  • menu Hierarchy a Display
Modelovací techniky
  • všeobecný pohled na 3D modelování
  • nejefektivnější techniky modelování v 3D Studio MAX
  • Editable Poly a práce s podobjekty Vertex, Edge, Border, Polygon a Eelement
Modifikátory
  • Modifier List
  • Gizmo
  • základní modifikátory
  • změna 2D křivky na 3D objekty
Materiály
  • Material Editor - seznámení a ovládání
  • přehled materiálů
  • vlastnosti materiálů
  • rozdíl mezi materiálem a mapou
  • přehled map
  • kombinace materiálů a map
  • aplikace materiálů na objekty
  • UVW modifikátory
Základy animace
  • časová osa
  • tvorba Keyframe
  • Auto Key, Set Key
  • Constrains
Renderování
  • práce s Render Menu
  • Enviroment Effects
3ds Max Hotová řešení

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.