Kód kurzu: GOC274« Krok zpět

Návrhové vzory v prostředí .NET (Design & Patterns)

Kurz se zabývá aplikací návrhových vzorů "Design Patterns". Naučíte se používat vzory v analýze, architektuře, designu, programování, refaktoringu, ladění a testování. Během kurzu bude ukázáno mnoho technik nazývaných "Best Practices" používaných v jednotlivých etapách a disciplínách tvorby softwaru. Cílem kurzu je umožnit pochopení principů používání vzorů prostřednictvím praktických příkladů.

Dárek pro Vás

Od 1. 3. do 31. 8. 2016 mají všichni účastníci standardních otevřených kurzů Programování konaných v pobočkách Počítačové školy Gopas možnost získat novou osobní nebo komerční licenci jakéhokoliv produktu společnosti JetBrains se slevou 50%! Více informací k akci zde.

Dárek
 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
GTK 29.8.2016 5 20 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
5.12.2016 5 20 500 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
10.4.2017 5 18 450 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
12.9.2016 5 20 000 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
30.1.2017 5 20 000 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
26.9.2016 5 675,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
21.11.2016 5 675,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha5 20 500 CZK v ceně kurzu 50
Brno5 20 000 CZK v ceně kurzu 50
Bratislava5 675,00 EUR v ceně kurzu 50

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen především pro programátory v prostředí .NET, kteří chtějí rozšířit své portfolio znalostí a vědomostí v oblasti kvalifikovaného vývoje softwaru. Pojektový manager, analytik, architekt, designér, vývojář i tester mají používat a dobře chápat vzory a tzv. "Best Practices".

Co Vás naučíme

  • Správně chápat vzory ve vývoji softwaru
  • Aplikovat vzory v objektové analýze, architektuře a návrhu
  • Prakticky používat vzory v objektovém programování, testování a optimalizaci

Požadované vstupní znalosti

  • Základní znalost UML na úrovni kurzu GOC26
  • Znalost jazyka c# nebo VB.NET a základů OOP

Metody výuky

Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích

Studijní materiály

Tištěné prezentace probírané látky

Osnova kurzu

Vzory

  • Co je vzor?
  • Kategorie, vztahy a popis vzorů
  • Vzory a architektura softwaru

Architektonické vzory

  • Roury a filtry
  • Blackboard
  • Distribuované systémy
  • Broker
  • Interaktivní systémy
  • Model-View-Controller
  • Presentation-Abstraction-Control
  • Adaptabilní systémy
  • Mikrokernel
  • Reflection

Návrhové vzory

  • Strukturální dekompozice
  • Whole-Part
  • Organizace práce
  • Master-Slave
  • Access Control
  • Proxy
  • Management
  • Command Processor
  • View Handler
  • Communication
  • Forwarder-Receiver
  • Client-Dispatcher-Server
  • Publisher-Subscriber

Idiomy

  • Co mohou idiomy zprostredkovat?
  • Idiomy a styl

Vzorové systémy

  • Co je vzorový systém
  • Klasifikace a výběr vzorů
  • Vzorové systémy jako implementační předpis
  • Evoluce vzorových systémů

Vzory a softwarová architektura

  • Vzory v softwarové architektuře
  • Využití technik pro softwarovou architekturu
  • Ne-funkční vlastnosti softwarové architektury
Tištěné prezentace probírané látky

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.


Graf návazností kurzů