Kód kurzu: ITILFV3T« Krok zpět

ITIL® 2011 Foundation + certifikační zkouška

Kurz poskytuje ucelený úvod do problematiky procesního řízení se zaměřením na IT procesy při poskytování IT služeb pomocí ITSM. ITIL® je mezinárodně uznávaný souhrn doporučených praktik postavený na dlouholetém sbírání zkušeností z různých společností o různé velikosti, v různých zemích a s různými IT systémy. V ceně tohoto kurzu je certifikační zkouška ITIL® Foundation certificate, která se skládá poslední den kurzu a je možnost ji skládat také v českém jazyce. V případě zájmu o zkoušku v češtině uveďte tuto skutečnost do objednávky, primárně je zajišťovaná zkouška v anglickém jazyce.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
GTK 6.11.2017 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 20.11.2017 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 11.12.2017 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
22.1.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 12.2.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
12.3.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 16.4.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 28.5.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
8.1.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
9.4.2018 3 23 300 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
GTK 23.10.2017 3 870,00 EUR v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 23 300 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 23 300 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 870,00 EUR v ceně kurzu 0

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen všem, kteří se zabývají IT procesy, optimalizací poskytování IT služeb apod. Jedná se především o IT manažery, IT procesní specialisty, projektové manažery a všechny, kteří se podle daných procesů řídí.

Co vás naučíme

Naučíme vás orientovat se v problematice poskytování IT služeb, porozumět všem složkám procesního řízení, používat jednotnou terminologii v rámci IT procesů, koncepci ITIL®, porozumět životnímu cyklu IT služeb a pro základní procesy fází životního cyklu (Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation and Continual Service Improvement) jejich aktivity, vstupy, výstupy, vazby na další procesy, přínosy a potenciální problémy. V ceně kurzu je certifikační zkouška ITIL® Foundation certificate, která se může skládat v českém nebo anglickém jazyce.

Požadované vstupní znalosti

Pro tento kurz nejsou žádné požadované vstupní odborné znalosti, ale je nutná znalost anglického jazyka na technické úrovni (materiály kurzu jsou v anglickém jazyce, prezentace v českém jazyce).

Metody výuky

Pro výuku se používá kombinace prezentace lektorem a samostatné práce ve skupinách účastníků kurzu s následnou prezentací. Na závěr kurzu si všichni účastníci ověří své znalosti pomocí několika zkušebních otázek podobných otázkám použitých při reálné certifikační zkoušce.

Studijní materiály

  • Příručka ke školení v anglickém jazyce
  • Mock exam s klíčem
  • ITIL® glossary v elektronické podobě
  • ITIL® acronyms v elektronické podobě

    Osnova kurzu

  • Úvod
  • Co je to service management
  • Životní cyklus IT služeb
  • Definice a základní principy
  • Procesy
  • Funkce
  • Role
  • Technologie
  • Složení certifikační zkoušky ITIL® Foundation certificate
  • příručka ITILFV3, certifikační zkouška ITILFV3

    Cena:
    v ceně kurzu
    Uvedené ceny jsou bez DPH.


    Graf návazností kurzů