Kód kurzu: ITILFV3« Krok zpět

ITIL® 2011 Foundation

Kurz poskytuje ucelený úvod do problematiky procesního řízení se zaměřením na IT procesy při poskytování IT služeb pomocí ITSM. ITIL® 2011 je mezinárodně uznávaný souhrn doporučených praktik postavený na dlouholetém sbírání zkušeností z různých společností o různé velikosti, v různých zemích a s různými IT systémy. Kurz slouží i k přípravě na certifikační zkoušku ITIL® Foundation certificate, která se skádá poslední den kurzu. Kurz s certifikační zkouškou v ceně najdete v naší nabídce pod kódem ITILFV3T a názvem ITIL® Foundation 2011 + certifikační zkouška.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
GTK 6.11.2017 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 20.11.2017 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 11.12.2017 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
22.1.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 12.2.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 12.3.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 16.4.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 28.5.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
8.1.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
9.4.2018 3 17 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
LM GTK 23.10.2017 3 603,00 EUR v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 17 900 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 17 900 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 670,00 EUR v ceně kurzu 0

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen všem, kteří se zabývají IT procesy, optimalizací poskytování IT služeb apod. Jedná se především o IT manažery, IT procesní specialisty, projektové manažery a všechny, kteří se podle daných procesů řídí.

Co vás naučíme

Naučíme vás orientovat se v problematice poskytování IT služeb, porozumět všem složkám procesního řízení, používat jednotnou terminologii v rámci IT procesů, koncepci ITIL®, porozumět životnímu cyklu IT služeb a pro základní procesy fází životního cyklu (Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation and Continual Service Improvement) jejich aktivity, vstupy, výstupy, vazby na další procesy, přínosy a potenciální problémy.

Požadované vstupní znalosti

Pro tento kurz nejsou žádné požadované vstupní odborné znalosti, ale je nutná znalost anglického jazyka na technické úrovni (materiály kurzu jsou v anglickém jazyce, prezentace v českém jazyce).

Výhodou pro absolvování tohoto kurzu je předchozí absolvování kurzu ITIL® 2011 Awareness, ale není to podmínkou.

Metody výuky

Pro výuku se používá kombinace prezentace lektorem a samostatné práce ve skupinách účastníků kurzu s následnou prezentací. Na závěr kurzu si všichni účastníci ověří své znalosti pomocí několika zkušebních otázek podobných otázkám použitých při reálné certifikační zkoušce.

Kurz slouží i k přípravě na certifikační zkoušku ITIL® Foundation certificate, která se skládá poslední den kurzu. Kurz s certifikační zkouškou v ceně můžete objednávat zde: ITILFV3T - ITIL® Foundation 2011 + certifikační zkouška.

Studijní materiály

  • Příručka ke školení v anglickém jazyce
  • Mock exam s klíčem
  • ITIL® glossary v elektronické podobě
  • ITIL® acronyms v elektronické podobě

    Osnova kurzu

  • Úvod
  • Co je to service management
  • Životní cyklus IT služeb
  • Definice a základní principy
  • Procesy
  • Funkce
  • Role
  • Technologie
  • Mock Exam
  • příručka ITIL V3

    Cena:
    v ceně kurzu
    Uvedené ceny jsou bez DPH.


    Graf návazností kurzů