Kód kurzu: INTPUB« Krok zpět

Internetová publicistika

Cílem školení je seznámit účastníky se základy publicistiky na internetu. Jak založit vlastní úspěšný webový časopis? Jak funguje technika, na které je založen? Co potřebujeme k jeho organizaci? Kolik nás bude stát? Jak provozovat online médium? Jak přilákat čtenáře a jak na něm vydělat peníze? Jak organizovat redaktory a spolupracovníky? Jak plánovat vydání? Toto jsou otázky, na které vám naše školení přinese odpověď.

Nebyly nalezeny žádné termíny, kontaktujte náš klientský servis.

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha2 7 400 CZK v ceně kurzu 0
Brno2 6 600 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava2 250,00 EUR v ceně kurzu 0

Uživatelská náročnost

Předchozí kurzy

Pro koho je kurz určen

Všem, kteří se chtějí věnovat publikování na internetu. Chcete vést úspěšný blog? Chcete si založit vlastní časopis? Chcete se naučit psát pro online média? Chcete umět propagovat své texty a další obsah online? Pak je tento seminář určen právě vám!

Co Vás naučíme

Dozvíte se, jak funguje online publicistika. Porozumíte vztahům a souvislostem žurnalistiky v prostředí online světa. Naučíte se tyto vztahy využívat. Získáte znalosti jak používat online publikační systémy, jak plánovat a řídit online médium, jak psát texty, které se vašim čtenářům budou dobře číst, jak je upravovat, publikovat a jak řídit zpětnou vazbu. Dozvíte se, jak funguje online reklama, kolik stojí propagace, jak lze na online médiích vydělávat peníze a v čem je tajemství úspěchu největších hráčů v tomto oborou. Poznáte, jak vypadá budoucnost online médií a budete ji připraveni využít.

Požadované vstupní znalosti

Základní úroveň informační gramotnosti je nezbytná, pokročilé znalosti práce s počítačem nejsou potřeba.

Studijní materiály

Knižní publikace dle nabídky odborných vydavatelství.

Osnova kurzu

Úvod do problematiky internetové publicistiky

  • Co jsou to online média
  • Kdo jsou online novináři
  • Typologie online médií
  • Obchodní modely online médií
  • Technické zázemí online médií

Zakládáme online médium

  • Volba tématu
  • Volba formátu
  • Volba technického řešení
  • Volba obchodního modelu
  • Náklady a investice

Praxe internetové publicistiky

  • Jak psát texty pro web
  • Proces publikace textů na webu (práce editora a korektora)
  • Používání interaktivních formátů
  • Řízení zpětné vazby čtenářů
  • Tvorba a management čtenářské komunity
  • Analýza a interpretace statistik návštěvnosti webu

Propagace webu

  • Možnosti a metody propagace webového média
  • Placená a výměnná reklama, sdílení odkazů
  • Využití sociálních sítí v propagaci online média
  • Propagace webového média tradičními reklamními prostředky

Budování profesionálního média

  • Finanční management online média
  • Strategické plánování online média
  • PR a vnější vztahy online média

Předchozí kurzy

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
Internetová publicistika

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.