Kód kurzu: MSO0313« Krok zpět

Přechod z Microsoft Office 2003 na 2013

Cílem školení je seznámení účastníků s prostředím a možnostmi aplikací balíku MS Office 2013, které se ve srovnání s „tradiční“ verzí 2003 (eventuelně verzemi staršími) velmi výrazně změnily. Od naprosto jiného ovládacího mechanismu po množství nástrojů a funkcionalit, které ve verzi 2003 buď vůbec neexistovaly, nebo sice existovaly, ale v době mezi verzemi 2003 a 2013 došlo k jejich zásadnímu přepracování. Během jednoho dne vám Microsoft Office 2013 představíme tak, že aplikace tohoto balíku okamžitě začnete efektivně používat bez toho, abyste tápali a hledali známé příkazy (nyní umístěné jinde) nebo abyste pouze opakovali postupy z verze 2003, když verze 2013 nabízí daleko elegantnější způsoby řešení vašich problémů.

Nebyly nalezeny žádné termíny, kontaktujte náš klientský servis.

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha1 2 900 CZK v ceně kurzu 0
Brno1 2 600 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava1 90,00 EUR v ceně kurzu 0

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen účastníkům, kteří se rozhodli / jsou nuceni přejít z verze Microsoft Office 2003 (nebo starší) na aktuální verzi 2013.

Požadované vstupní znalosti

Základní orientace v aplikacích balíku Microsoft Office.

Metody výuky

Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích.

Studijní materiály

Tištěná prezentace

Osnova kurzu

Společné rysy všech aplikací balíku
  • Ovládací mechanismus
    • Pás karet místo menu (Ribbon)
    • Panel nástrojů Rychlý přístup (Quick Access Toolbar)
    • Customizace ovládání
    • Karty zobrazované v případě potřeby
    • Příruční panel nejčastějších formátů
    • Efektivní použití ovládacího mechanismu
  • Formátování pomocí galerií designů
  • Grafické možnosti pro tvorbu efektních dokumentů - trojrozměrné obrazce, průhlednost, stínování
  • Generátor schémat – tzv. SmartArt-ů
  • Nové možnosti editace obrázků, fotografií a videa
  • Vkládání snímků obrazovky (screenshotů) do dokumentu
  • Převod dokumentů do formátu PDF nebo XPS
  • Ukládání dokumentů na web a na SharePoint
  • Kompatibilita s předchozími verzemi
Microsoft Excel 2013
  • Přepracované tradiční nástroje
    • Podmíněné formátování
    • Nové možnosti řazení a filtrování dat
  • Práce s duplicitami
  • Větší komfort při tvorbě vzorců
  • Nové výpočetní možnosti
  • Minigrafy uvnitř buněk
  • Našeptávač řešení – automaticky konfigurované grafy a kontingenční tabulky
  • Propojení několika kontingenčních tabulek pomocí tzv. průřezů
Microsoft Word 2013
  • Navigační podokno, které slouží k přehledné organizaci dokumentu
  • Velmi rychlá stavba dokumentu pomocí předpřipravených designů a galerií prvků dokumentu (titulní stránky, hlavičky, patičky, tabulky, atd.)
  • Práce s dokumentem PDF
Microsoft PowerPoint 2013
  • Vlastní rozpozicování prvků snímku pomocí šablony
    • Přepracované tradiční nástroje
    • Zobrazení předvádějícího
    • Animace a přechody
    • Editace a formátování vloženého videa
  • Tvorba videa z vytvořené prezentace
Microsoft Outlook 2013
  • Vylepšené vyhledávání informací
  • Panel úkolů
  • Seskupení mailu pomocí konverzačního zobrazení
  • Rychlé kroky (mini-makra, automatizující často používané akce/sekvence akcí)
Tištěné nebo elektronické studijní materiály GOPAS

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.