Kód kurzu: H1INMKT« Krok zpět

Školení internetového marketingu

Prosaďte se v online světě! Školení internetového marketingu vám odpoví nejen na otázky kde najít a jakým způsobem oslovit vaši cílovou skupinu, ale zejména jak dané uživatele přeměnit na vaše zákazníky. Kromě nezbytných teoretických základů se budeme věnovat především praktickému využití jednotlivých nástrojů pro váš web. Naučíme vás využít potenciál internetového marketingu pro váš projekt naplno.

 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
11.12.2017 1 3 950 CZK - Český jazyk Praha - H1.cz
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha1 3 950 CZK - 0
Brno1 3 950 CZK - 0
Bratislava1 170,00 EUR - 0

Pro koho je kurz určen

Provozujete internetové stránky, jste marketér, manažer nebo obchodník? Právě pro vás bude tento kurz mimořádně efektivní. Přijďte se přesvědčit, že samotné školení je, stejně jako internetový marketing samotný, přesně zacíleno na vaše potřeby, disponuje rychlou návratností investice a může to být i zábava.

Co Vás naučíme

Školení vás uvede do oblasti internetového marketingu a reklamy – a to komplexně. Nečeká vás pouhý výčet jednotlivých nástrojů, ale spíše jejich kombinace sestavená s ohledem na vaše byznysové cíle. Na základě vašeho záměru, přidané hodnoty vašeho produktu či služby a specifikace cílové skupiny společně určíme, jak v online získávat zákazníky – a to vše tak, abychom si byli jistí, že se nám to vyplácí. Interaktivní formou vás lektorka zasvětí nejen do toho, jak v online přemýšlet, ale i do tajuplné „písmenkové“ mluvy online marketérů – SEO, PPC, GA, GTM, GWT, CPC, CPA, CPM, CPT i CTR nabudou zcela konkrétní podoby a významu.

Studijní materiály

Tištěné podklady

Osnova kurzu

Společně během dne projdeme jednotlivými fázemi vašeho byznysu a prezentace v online:

Záměr, cíl a moje přidaná hodnota oproti konkurenci

  • byznys model
  • SWOT analýza
  • online prostředí/trh

Specifikace cílové skupiny

  • segmentace
  • relevance sdělení
  • nákupní cyklus

Zdroje návštěvnosti

  • placené vs "neplacené"
  • brand vs výkon
  • PPC reklama, display, RTB
  • srovnávače
  • optimalizace pro vyhledávače
  • inbound marketing
  • affiliate marketing
  • analýza klíčových slov

Přeměna návštěvníka v zákazníka

  • web a jeho přístupnost, použitelnost, přesvědčivost a obchodní účinnost
  • optimalizace konverzních cest (A/B testování)
  • mobilní web

Práce se zákazníkem

  • e-mailing
  • sociální sítě
  • cross-selling
  • up-selling

Výpočet rentability, vyhodnocování a optimalizace výdajů

  • webová analytika
  • konverze
  • ROPO efekt
  • up-selling

Kdo vás bude školit

Michaela Podzimková - Míša vystudovala sociologii na UK v Praze, ke které ještě později přidala studium mediálních a komunikačních studií, školení z oblasti online marketingu a kurzy obchodních dovedností. Do H1.cz nastoupila na pozici Account Managera a soustředí se jak na péči a rozvoj byznysu agenturních klientů, tak na návrh relevantní online marketingové strategie vzhledem k cílům klienta. Zakládá si na empatickém naslouchání a proaktivním přístupu. Míšina všestrannost se projevuje i v jejím volném čase, kdy ráda tančí lantisko-americké tance, čte a toulá se po horách. Věnuje se studiu témat sebeřízení a spolupráce v týmech.

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
K tomuto kurzu není dostupná žádná literatura.
Uvedené ceny jsou bez DPH.