Kód kurzu: CIN4D1« Krok zpět

Cinema 4D – základní kurz

Kurz je určen úplným začátečníkům bez předchozích zkušeností s Cinema 4D. Účastníci se naučí ovládat prostředí programu Cinema 4D, porozumí základním principům 3D modelování, budou vytvářet jednodušší 3D objekty, aplikovat materiály, používat světla a kamery, využívat efekty, pochopí základy animace a renderingu. Zvláštní důraz bude kladen na vytváření abstraktních vizualizací pro video a spolupráci s Adobe After Effects.

Kurz lze realizovat na platformě Mac OS X Kurz lze realizovat na platformě MS Windows
 DatumDnůCena kurzuCena materiálůJazyk výukyLokalita 
27.2.2017 3 11 100 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
15.5.2017 3 11 100 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
10.4.2017 3 9 900 CZK v ceně kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
19.6.2017 3 375,00 EUR v ceně kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 

PobočkaDnůCena kurzuCena materiálůITB
Praha3 11 100 CZK v ceně kurzu 0
Brno3 9 900 CZK v ceně kurzu 0
Bratislava3 375,00 EUR v ceně kurzu 0

Uživatelská náročnost

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro úplné začátečníky, kteří se Cinema 4D nemají žádné resp. jen malé zkušenosti a chtějí ji využívat hlavně při tvorbě abstraktních vizualizací pro video.

Co Vás naučíme

  • orientovat se v rozhraní a náhledech Cinema 4D
  • modelovat jednoduché objekty
  • používat materiály
  • pracovat s časovou osou
  • vkládat do scény další objekty (světlo, kamera) a pracovat s nimi
  • používat menu MoGraph a Effectors
  • základy práce s částicemi
  • nastavit základní parametry pro export
  • jak efektivně pracovat s Cinema 4D a After Effects

Požadované vstupní znalosti

Základní znalost práce s bitmapovou a vektorovou grafikou (v rozsahu základních kurzů Adobe Photoshopu a Adobe Illustratoru). Doporučena je základní znalost Adobe After Effects.

Metody výuky

Odborný výklad s praktickými ukázkami a příklady, praktická cvičení na počítačích.

Osnova kurzu

Úvod
  • přehled 3D programů a místo Cinema 4D mezi nimi
  • rozhraní Cinema 4D
  • práce v náhledech
Modelování
  • změna objektu na editovatelný
  • práce s vrcholy, hranami a polygony
  • základní modifikátory používané při modelování
  • práce s jinými objekty (terén, NURBs, Metaball, ...)
Materiály
  • vlastnosti materiálů
  • používání textur
  • aplikace materiálu na objekt
Časová osa
  • práce s časovou osou
  • vytvoření jednoduché animace pomocí keyframů
  • změna animace z lineární na nelineární
vytvoření scény
  • přidání dalších objektů do scény
  • osvětlení scény
  • práce s kamerou
  • význam jiných objektů (obloha, pozadí, povrch)
  • pohled na nejčastěji používané „Cinema 4D Tags“
MoGraph a Effectors, částice
  • přehled nástrojů v menu MoGraph
  • práce s těmito nástroji
  • přehled nástrojů v menu Effectors
  • použití MoGraph spolu s Effectors
  • základy práce s částicemi v Cinema 4D
  • úvod do Thinking Particles
Export projektu, využití After Effects
  • základy nastavení při renderování
  • nastavení parametrů při exportování videa (frame rate, formát)
  • využití Adobe After Effects v kombinaci s Cinema 4D

Předchozí kurzy

žádný předchozí kurz

Navazující kurzy

žádný navazující kurz
Tištěné nebo elektronické studijní materiály GOPAS

Cena:
v ceně kurzu
Uvedené ceny jsou bez DPH.